کد خبر: ۹۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
هفته کابوس بار قاپاقچیان و ترانزیت اتباع بیگانه در نی ریز؛

دستگیری 60 تبعه افغانی در نی ریز

شهرستان نی ریز در این هفته بار ها شاهد دستگیری تعداد زیادی از اتباع بیگانه غیر مجاز بوده است که میتوان گفت هفته کابوس بار قاچاقچیان بوده است.

به گزارش شیرازه   غلامرضا توکل فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نی ریز  گفت : ماموران امنیتی و عملیاتی شهرستان نی ریز موفق شدند شب ششم مرداد ماه تعداد 60 تبعه غیرمجاز بیگانه را دستگیر کنند.

وی ادامه داد : نیروهای امنیتی و عملیاتی شهرستان نی ریز در پی گشت زنی در مسیر های اصلی و فرعی بخش قطرویه به دستگاه کامیون مشکوک و پس از شناسایی در محل مناسب آن را متوقف و پس از بازرسی از این خودرو متوجه حضور تعداد 60 تبعه غیر مجاز بیگانه می شوند.

فرمانده سپاه نی ریز افزود : این اتباع بیگانه غیر مجاز به همراه راننده این خودرو برای طی مراحل قانون تحویل مراجع قضایی شهرستان نی ریز شدند.

توکل در پایان گفت : با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و جغرافیای خاص ایران و همچنین مسیر ایران در ترانزیت مواد مخدر و قاچاق انسان بیش از پیش باید هوشیار باشیم که نیروهای جان برکف انقلابی و سربازان گمنام امام زمان (عج) توانسته اند سال و هفته کابوس باری را برای قاچاقچیان موادمخدر و ترانزیت اتباع بیگانه در منطقه استحفاظی شهرستان نی ریز رقم بزنند.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان