کد خبر: ۹۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

سفر هیأت تجاری اوکراینی به اقلید فارس

اعضای هیأت تجاری اوکراینی در یک سفر یک‌روزه به اقلید فارس زمینه سرمایه‌گذاری در تولید و فروش دام و استفاده از ظرفیت کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان را بررسی کردند.

به گزارش شیرازه، فرماندار اقلید دیشب در جلسه‌ای که با حضور مسؤول بخش تجاری سفارت اکراین و هیأت شش‌نفره از سرمایه‌گذاران سه شرکت تجاری این کشور و نیز معاون فرماندار اقلید، بخشدار مرکزی، مدیر دفتر نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان جهاد کشاورزی، اداره دامپزشکی، مجتمع دام‌گستر و کشتارگاه صنعتی دام در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری خارجی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در اقلید سخن گفت.

صادق کریمی به زیرساخت‌های موجود در این شهرستان اشاره و از اقلید به عنوان قطب دامداری شمال استان فارس نام برد و بر لزوم همراهی و هماهنگی لازم برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در راستای بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه مسؤولان شهرستانی با همدلی و تمام توان در خدمت به سرمایه‌گذاران در اقلید می‌کوشند، ایجاد و ارتقای زمینه‌های اقتصادی و اشتغال و رفاه و رفع موانع معیشتی را از اهداف اصلی عملکردی مسؤولان خواند.

فرماندار اقلید از ویژگی‌ها و برتری‌های اقلید در زمینه دامداری، کشاورزی، گردشگری و... سخن گفت و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با اطمینان خاطر می‌توانند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: مردم و مسؤولان از هیچ مساعدتی در این راستا دریغ نمی‌کنند.

به گزارش فارس، این هیأت تجاری اوکراینی به منظور سرمایه‌گذاری در بخش تولید و فروش دام و استفاده از ظرفیت کشتارگاه صنعتی دام اقلید به این شهرستان سفر کردند.

بازدید از کشتارگاه صنعتی دام اقلید ازجمله برنامه‌های هیأت تجاری اکراینی در این شهرستان بوده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان