کد خبر: ۹۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

امکان سپری شدن دوره خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش فراهم شد

مشاور وزیر در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با موافقت مقام معظم رهبری، امکان سپری شدن دوره خدمت وظیفه روحانیون در آموزش و پرورش فراهم شد.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی مشاور وزیر در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در دومین روز سی و سومین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، اظهار داشت: از 156 برنامه ابلاغی بر اساس نقشه راه سند تحول بنیادین، سه برنامه با 13 فعالیت برای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش پیش‌بینی شد.

وی افزود: یکی از اقدامات ستاد همکاری‌ها که به ثمر رسید، استفاده از دوره خدمت وظیفه در آموزش و پرورش بود که مطرح و مقام معظم رهبری با این پیشنهاد موافقت کردند و امیدواریم در سال تحصیلی جاری از این ظرفیت استفاده کنیم.

مشاور وزیر در ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه 203 مدرسه شبانه‌روزی از حضور روحانی بهره‌مند شده‌اند، گفت: در این راستا نیز 90 هزارروز مبلغ به مدارس اعزام شدند و اعتباراتی را برای حمایت از طرح‌ها پیش‌بینی و در سال 1394،‌ مبلغ یک میلیارد و 825 میلیون تومان در نظر گرفته شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان