کد خبر: ۹۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵

امید نوروزی از دور پیکارهای کشتی فرنگی المپیک ریو حذف شد

امید نوروزی کشتی گیر شیرازی وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریفی از گرجستان با رقابت های المپیک 2016 ریو بدون کسب مدال خداحافظی کرد.
به گزارش شیرازه، امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک لندن و طلا و نقره جهان، عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی برابر 'بولکوادزه' دارنده مدال طلا و نقره جوانان جهان از گرجستان قرار گرفت و در یک کشتی ضعیف با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
نوروزی در صورتی می توانست برای کسب مدال برنز امیدوار باشد که بولکوادزه به مرحله نهایی (فینال) رقابت ها راه می یافت اما این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی برابر کشتی گیر صربستانی شکست خورد و این امر منجر به حذف نوروزی شد .
کاروان ورزشی ایران تاکنون 2 مدال طلا توسط کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه برداری در وزن های 85 و 94 کیلوگرم و یک مدال برنز از سوی سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی کسب کرده است.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از پانزدهم تا سی و یکم مرداد با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور و برپایی 304 رویداد در 28 رشته ورزشی در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازی ها شرکت کرده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان