کد خبر: ۹۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵

بوستان ولیعصر شیراز تبدیل به باغ موزه دفاع مقدس می‌شود

رئیس كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز با تأكید بر اینكه بسیج وابسته به هیچ جناح و باندی نیست، آن را الگوی بی‌بدیل بیداری اسلامی و مقاومت در برابر استكبار جهانی برشمرد.
به گزارش شیرازه، محمدرضا هاجری، رئیس كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز دیروز در جلسه علنی این شورا ضمن برشمردن ویژگی‌های فرهنگ بسیجی گفت: امروز بسیج در كشورهایی نظیر عراق، یمن، سوریه و غیره به یك الگوی بی‌بدیل بیداری اسلامی و مقاومت در برابر استكبار جهانی تبدیل شده است.
وی، این مسئله را دستاوردی دانست كه به یمن رهبری‌های داهیانه امام راحل و بعد از آن رهبر معظم انقلاب شكل گرفته است و ادامه داد: بسیج لشكر مخلص خداست كه توانسته است شرق و غرب را متحیر سازد.
هاجری با تأكید بر اینكه بسیج وابسته به هیچ جناح و باندی نیست، گفت: بزرگترین ظلم این است كه ما شجره طیبه بسیج را جناحی تصور كنیم و باید همان‌طور كه امام راحل، بسیجی بودن را یك افتخار می‌دانست ما نیز به این شجره طیبه به این دید نگاه كنیم.
رئیس كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار كرد: اخیراً رئیس سازمان بسیج مستضعفین كشور اظهار كرده كه بسیج در آستانه ۳۰ میلیونی شدن است كه در آن تمام اقشار مختلف اعم از فرهنگی، رسانه، اصناف، اقشار، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و غیره حضور دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های كمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز اشاره كرد و گفت: هم‌اكنون ۹۰ درصد بودجه‌های فرهنگی شهر شیراز صرف سخت‌افزار می‌شود ضمن اینكه در نظرسنجی‌های انجام شده، مردم خواستار احداث زیرساخت‌های فرهنگی در شیراز بوده‌اند.
هاجری ضمن برشمردن برخی از این پروژه‌ها از تبدیل شدن كل بوستان ولیعصر شیراز به باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: هم‌اكنون تعداد فرهنگسراهای شهرداری شیراز از تمام مراكز متولی فرهنگی بیشتر است.
منبع: ایکنا
نظرات بینندگان