کد خبر: ۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس اعلام کرد:

سنگ اندازی ادارات برای زیر ساخت های گردشگری

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس گفت: آموزش رکن اصلی صنعت گردشگری درکشور به ویژه استان فارس است.

به گزارش شیرازه، امیر سبوکی رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس پیش از ظهر امروز درآئین روز گردشگری در سخنانی اظهار داشت: برای رشد و توسعه صنعت گردشگری نیازمند فرآیند هایی در زمینه زیر ساخت های آموزشی و بالابردن توان علمی و استفاده از فناوری روز دنیا است.

وی با اشاره به اینکه از متولیان دستگاه های اجرایی درخواست می شود برای ارتقای صنعت گردشگری تمهیداتی اندیشه شود تا فعالان بخش خصوصی از پرداخت مالیات معاف شوند، افزود: برای اجرایی شدن این طرح سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرح معافیت را تهیه و برای تصویب به دولت و مجلس ارائه دهند.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس خاطرنشان کرد: سنگ اندازی توسط ادارات دولتی جهت احداث هتل سرمایه گذارانی که قصد احداث چنین مکان هایی دارند با مشکل روبرو کرده است و برای برون رفت از این معضل نیاز به بازنگری و تسریع احداث اقامتگاه های گردشگری می باشد.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری فارس اضافه کرد: پاس کاری در ارائه خدمات توسط بعضی از ادارات موجب دلسردی سرمایه گذارانی که قصد احداث هتل را دارند می شود و نیز عدم هماهنگی و موازی کاری سازمان ها، مشکلات مهمی را به وجود می آورد.

سبوکی ابراز داشت: برای رونق صنعت گردشگری تنها با حمایت سازمان میراث فرهنگی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به برنامه ریزی مدون، استراتژیک و ارتباط دو سویه دارد.

وی اظهار داشت: استان فارس با داشتن ظرفیت های بسیار صنعت گردشگری برای رسیدن به افق 1404 ودست یابی به اهداف از پیش تعیین شده، نیاز به حمایت و بازنگری بیشتری دارد.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان