کد خبر: ۹۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شیراز:

انقلاب اسلامی ثمره و استمرار نهضت حسینی

امام جمعه موقت شیراز گفت: انقلاب اسلامی که ثمره و استمرار نهضت حسینی است برای برپایی عدالت شکل گرفت و باید هرکجا بی عدالتی دید مقابلش بایستد.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی با بیان اینکه منکر بزرگ امروز آمریکا است که در تمام جنایت ها در منطقه نقش دارد افزود : آنها که سازش با آمریکا را سر می دهند اگر دشمن را بشناسند می دانند که امکان مذاکره و سازش با این منکر وجود ندارد.
خطیب جمعه شیراز غارتگران بیت المال و اموال عمومی مردم را از مظاهر بی عدالتی دانست و افزود: اکثر مدیران و کارمندان ما شریف اند ولی عده اندکی که به حقوق خود قانع نیستند و حقوق های نجومی برای خود در نظر گرفته اند آبروی همه مدیران را برده اند و به عنوان مظاهر بی عدالتی باید با آنان بصورت جدی برخورد شود.
وی گفت :چگونه این دزدان ذخایر مملکت اند، ملت پیگیر موضوع فسادهای مالی و فیش های حقوقی نجومی هستند و ائمه جمعه کشور هم در کنار مردم در خط مقدم مطالبه و مقابله با این افراد خواهند بود.
امام جمعه موقت شیراز  با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: عزاداران و صاحبان مجالس عزا باید برای حفظ حرمت و حریم حضرت اباعبدالله علیه السلام تلاش و مداحان و ذاکران اهل بیت هم با دقت در محتوای شعرهای مداحی، شان امام حسین علیه السلام را رعایت کنند.
امام جمعه موقت شیراز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بخشی از امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خدمات نیروی انتظامی دانست و افزود: این نیرو تاکنون 943 شهید، 1442 جانباز و 234 آزاده تنها در استان فارس تقدیم اقتدار و امنیت کشور کرده اند.


نظرات بینندگان