کد خبر: ۹۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی فارس:

هلاکت 19 شرور مسلح در فارس طی یک سال و نیم گذشته

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در یک سال و نیم گذشته 19 شرور مسلح که اقدام به ایجاد ناامنی و شرارت در سطح این استان کرده بودند به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش شیرازه،سردار احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در حاشیهبرنامه صبحگاه مشترک در سخنانی اظهار داشت: کشف سه تن مواد مخدر، 156 میلیارد تومان کالای قاچاق، 3 هزار و 64 عملیات انتظامی، یک‌میلیون و 118 هزار و 260 تماس تلفنی با پلیس 110 ازجمله فعالیت‌های نیروی انتظامی در یک سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 54 درصد عملیات روزانه، 3 هزار و 64 تماس تلفنی، دیدار چهره به چهره، تقدیر 36 درصدی از عملکرد پلیس از سوی شهروندان، اجرای طرح مکنا در 135 کلانتری و پاسگاه و نصب 560 دوربین برای برقراری امنیت در سطح شهر از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی این استان بوده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: با کشف 17.5 درصد از مجموعسلاح‌های کشف‌ شده کشور در فارس، این استان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

گودرزی بیان داشت: نیروی انتظامی فارس با 721 دانشجو تا مقطع کارشناسی در دانشگاه علمی و کاربردی به‌عنوان قطب آموزشی در جنوب شرق کشور معرفی‌ شده که نشان از اهمیت آموزش از سوی این نیرو است.

وی اضافه کرد: با راه‌اندازی قرارگاه سلامت اداری در طی یک سال گذشته جرائم نیروی انتظامی 53 درصد کاهش‌ یافته است.

فرمانده انتظامی فارس ابراز داشت: در 126 مأموریت تعریف‌ شده برای نیروی انتظامی در بخش سلبی هیچ گره امنیتی وجود ندارد و با آمادگی کامل در برابر هرگونه بی‌نظمی و ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله و ایستادگی می‌کند.



منبع: فارس
نظرات بینندگان