کد خبر: ۹۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵

هفت کشته وزخمی حاصل چهار سانحه رانندگی در روز گذشته

در سه واژگونی و یک سانحه رانندگی خودرو در روز گذشته شش تن مصدوم و یک نفر کشته شدند.
هفت کشته وزخمی حاصل چهار سانحه رانندگی در روز گذشتهبه گزارش شیرازه ،به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز درحوادث رانندگی روز گذشته ده تن کشته و زخمی  شدند.
در تصادف و برخورد مرگبار یکدستگاه خودرو ال90 با تیر چراغ برق در کمربندی مهدی آباد ، مرد32 ساله کشته شد.آتش نشانان از ایستگاه 17،بدون درنگ به محل حادثه شتافته و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.
در این حادثه در اثر برخورد با تیر چراغ برق خودرو واژگون شده و راننده آن که یک مرد 32 ساله بود فوت کرد.
آتش نشانان پس از حضور، عملیات ایمن سازی محل حادثه را انجام داده و سپس خودرو واژگون شده را به حالت اولیه برگردانده و در انتها عملیات انتقال خودرو را انجام دادند.
همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در کمربندی شهرک گلها و برخورد با چند اصله درخت ، چهار تن مصدوم شدند.در این حادثه که در ساعت 21:51 دقیقه شب گذشته رخ داد ، آتش نشانان از ایستگاه 18 به محل حادثه اعزام شده و در عملیات امدادی مشابه ، امدارسانی محل را انجام دادند.
در ساعت 1:38 دقیقه بامداد روز گذشته در میدان سردخانه نیز در اثر برخورد پژو با تیر چرغ برق ، یک مرد 40 ساله و یک زن 30ساله مصدوم شدند.امدادگران 125 ایمن سازی محل را انجام داده و در انتقال مصدومین با عوامل اورژانس همکاری داشتند.
همچنین در حادثه پراید در مطهری جنوبی ، خودرو دچار نشت بنزین شد که عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه توسط آتش نشانان ایستگاه پنج انجام شد.
به دام انداختن عقرب و مارعروس توسط امدادگران 125
یک حلقه مار عروس در یک مغازه و یک عقرب در ماشین لباسشویی به دام افتاد.
طی تماس شهروندان با سامانه 125 و مشاهده حیوانات موذی در یک مغازه و یک منزل مسکونی ، تیم امداد حیات وحش سازمان آتش نشانی شیراز به محل اعلام شده اعزام شدند.
با تماس شهروندان ، مرکز فرماندهی 125 ، آتش نشانان از ایستگاه هفت ،را به محل اعلام شده در یک مغازه در بولوار نصر اعزام شده و پس از جستجو ، یک حلقه مار عروس را که در داخل حفاظ پنجره پنهان شده بود را پس از تحریک ، بیرون آورده و به دام انداختند.
همچنین به دنبال اعلام 125 به همین ایستگاه، مرکز فرماندهی125 مشاهده یک عقرب در میان البسه در داخل یک ماشین لباسشویی در بولوار فرصت شیرازیرا اعلام کرد. تیم امدادی از همین ایستگاه نیز به سرعت به محل حادثه شتافته و عقرب را به دام انداختند.گفتنی است مار و عقرب به دام افتاده ، به منظور آزادسازی در محیط غیر مسکونی به ایستگاه مربوطه منتقل شدند.
روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز

برچسب ها: حوادث ، تصادف ، آتش نشانی ، کشته ، زخمی ، 125
نظرات بینندگان