کد خبر: ۹۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

طلسم فجر با سرمربی جدید هم شکسته نشد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته دوازدهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور برابر پارس جنوبی باز هم باخت تا روند شکست های این تیم ادامه یابد.
به گزارش شیرازه، در این دیدار که دیروز در ورزشگاه شهرستان جم از توابع استان بوشهر برگزار شد، تیم پارس جنوبی با یک گل از سد تیم بحران زده فجر گذشت.
تنها گل این بازی را علی نظری در دقیقه 59 برای پارس جنوبی به ثمر رساند.
تیم فجر در حالی به مصاف پارس جنوبی رفت که بر روی نیمکت این تیم تغییراتی صورت گرفته بود و غلامحسین پیروانی جانشین بهرام شعفیی شده بود تا با این تغییر، روند ناکامی های این تیم که بخشی از آن فنی بود، پایان یاید و سیر صعودی خود را آغاز کند.
فجریها که در آغاز فصل با مشکلات مالی مواجه بودند و حتی خبر کناره گیری این تیم هم شنیده شد،در آخرین لحظات شروع لیگ مسئولان باشگاه بالاخره مقید شدند در مسابقات شرکت کنند که این تصمیم دیر گرفته شد و تا مدتی هم سرمربی تیم مشخص نشده بود.

طلسم فجر با سرمربی جدید هم شکسته نشد
در حالیکه 2 هفته به آغاز مسابقات باقی مانده بود، تیم فجر با مربیگری بهرام شفیعی تمرینات خود را آغاز کرد و این امر در حالی صورت گرفت که فصل نقل و انتقالات بازیکنان هم تمام شده بود و نتوانستند تیم را تقویت کنند و با چند بازیکن سرباز و بازیکنان فصل گذشته، کار خود را آغاز کردند و همین امر سبب شد که تیم فجر از شروع مسابقات ضعیف ظاهر شود .
زرد پوشان فجرسپاسی پس از انجام 12 بازی هنوز طعم شیرین پیروزی را نچشیده اند و پیروانی باید تا نیم فصل صبر کند و تیم را برای شروع نیم فصل دوم که بسیار سخت است، با چند بازیکن خوب در پست های مختلف آماده کند.
پیروانی که به گفته خودش آبرویش را در گرو گذاشته و مسئولیت این تیم را پذیرفته است، به خوبی می داند که برای برون رفت از این وضعیت کنونی که بسیار خطرناک است نیاز به گرفتن چند بازیکن خوب دارد و برای نیم فصل باید خود را تقویت کند.
هم اینک تیم فجر پس از انجام 12 بازی، هشت شکست و چهار مساوی دارد و با چهار امتیاز در رده هفدهم جدول است.
تیم سپید رود رشت با 25 امتیاز صدرنشین هفته دوازدهم این رقابت هاست.
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام بازی های رفت و برگشت، 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل آینده را کسب می کنند و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.
قرار است لیگ دسته اول در سال 96 با 16 تیم کار را دنبال کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان