کد خبر: ۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵

آتش به گاری دست فروش هم رحم نکرد

آتش نشانی به عنوان یک سازمان اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در ایمنی و امداد و نجات دارد، شیرازه یک بسته خبری از این سازمان در استان را منتشر می‌کند.

آتش به گاری دست فروش هم رحم نکرد

به گزارش شیرازه، پس از اعلام حادثه آتش سوزی یک گاری از طریق سامانه 125در ساعت 1:56 دقیقه روز گذشته، به ایستگاه دو آتش نشانی شیراز، تیم اطفایی به سرعت راهی محل حادثه واقع در خیابان قصردشت شد.

در این حادثه حریق گاری دست فروش که به دلیل شعله باز کبریت ایجاد شده بود، تیم های اطفایی را به سرعت خود راهی محل حادثه کرد و در کمترین زمان ممکن حریق مهار شد، اما حدود 20 کیلو انار و 30 کیلو انگور موجود در گاری نابود شد.

همچنین آتش نشانان از همین ایستگاه، حریق یک باغ که به دلیل آتش زدن ضایعات در مجاورت درختان، در منطقه یک شهرداری رخ داده بود را پس از 22 دقیقه تلاش مهار کردند.

امداد دو سانحه رانندگی در چند دقیقه در حوالی یک مکان

تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 42 دقیقه بامداد روز گذشته و اعلام برخورد یکدستگاه پراید با کوه، قبل از سه راهی سیاخ دارنگون، آتش نشانان از ایستگاه 14 را روانه محل حادثه کرد. تیم های امدادی پس از رسیدن و ایمن سازی محل حادثه، عملیات انتقال خودرو را انجام داده و آماده برگشت به ایستگاه بودند که شهروندان واژگونی منجر به حریق یک خودرو سمند در روستای حسین آباد را اطلاع دادند. آتش نشانان به سرعت راهی محل حادثه شده و اطفا حریق بوسیله چندین رشته آبدهی انجام شد. قابل ذکر است، در این حوادث، مصدومان سانحه رانندگی اول توسط عوامل اورژانس، قبل از رسیدن امدادگران 125 انتقال داده شده بودند و در حادثه دوم دو مصدوم مرد، با همکاری اورژانس راهی بیمارستان شدند.

همچنین حادثه واژگونی یکدستگاه خودرو پیکان در ساعت 13:16 دقیقه در پل شهرک رکن آباد، به ایستگاه 15 اعلام شد و 
آتش نشانان تیم امداد تصادفات جاده ای به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و ایمن سازی محل را انجام دادند.گفتنی این حادثه دو مصدوم، زن و مرد برجای گذاشت.

حمل مصدوم از بالکن طبقه دوم توسط تیم امدادی 125 شیراز

پس از تماس با سامانه 125 در ساعت 16:2 دقیقه، اعلام حضور یک شخص که دچار عارضه قلبی شده در طبقه دوم یک ساختمان که امکان انتقال وی از طریق پله ها به پایین برای عوامل اورژانس وجود نداشت، آتش نشانان از ایستگاه 11 و تیم کوهستان از ایستگاه 12 را راهی محل حادثه در خیابان 9 دی کرد.

تیم های امدادی پس از رساندن خو د به طبقه دوم و فیکس کردن شخص برروی برانکارد مخصوص کوهستان، با بستن کارگاه نجات، شخص را از بالکن به پایین انتقال داده و پس از تحویل وی که یک زن 60 ساله بود به عوامل اورژانس، با تنظیم صورتجلسه ، این عملیات امدادی رابه پایان رساندند.

به دام انداختن یک عقرب در سقف منزل مسکونی توسط امدادگران تیم حیات وحش آتش نشانی

طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام مشاهده یک عقرب در سقف اتاق یک منزل واقع در خیابان شیشه گری، مرکز فرماندهی 125، آتش نشانان از ایستگاه 19را به محل حادثه اعزام کرد. امدادگران 125، پس از حضور بوسیله تجهیزات امدادی حیات وحش، عقرب را به دام انداخته و در مناطق غیر مسکونی رها کردند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان