کد خبر: ۹۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ثارالله شیراز در رزمایش مدافعان حرم:

دستان تجاوزگر از بازو قطع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: اگر دستی به سمت مملکت اسلامی دراز شود بسیجیان آن را از بازو قطع خواهند کرد.
 به گزارش شیرازه، اسماعیل محبی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه اقتدار بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس که با شرکت یک‌هزار و 500 بسیجی در منطقه وسیع سیاخ و دارنگون برگزار شد، اظهار داشت: اگر دستی به سمت مملکت اسلامی ما دراز شود بسیجیان آن دستان را از بازو قطع خواهند کرد.

وی افزود: امروز پیام دوستان و دوستداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا، بسیجیان و ارتشیان این است که تا جان در بدن داریم و تا بسیجیان در مملکت هستند دشمن به خواب و خیال هم نخواهد دید که کوچکترین نگاه چپی به ایران کند.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز تصریح کرد: پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب با خاک یکسان کردن حیفا و تل آویو یک شعار نبوده و نیست بلکه امروز تمام دنیا نظاره‌گر بخشی از توان دفاعی سپاه اسلام است که در سوریه و یمن به نمایش گذاشته شده است.

وی متذکر شد: امروز فرهنگ بسیج و بسیجی از چارچوب‌های منطقه خارج شده و کسانی که به خلعت زیبای شهادت رسیدند حرکت انقلاب جهانی برای پیروزی قاطع بر دشمنان تا دندان مسلح را آغاز کرده‌اند.

محبی‌پور اضافه کرد: پیام اصلی رزمایش مدافعان حرم، اتحاد و اتفاق نظر تمام قوای نظام جمهوری اسلامی در قالب بسیج سپاه و ارتش است.

وی با یادآوری اینکه یک و نیم میلیون بسیجی در فارس وجود دارد، گفت: نزدیک به 15 هزار نفر از بسیجیان در رزمایش 13 و 14 آبان ماه در استان فارس شرکت دارند که از این تعداد قریب به یک‌هزار و 500 نفر از بسیجیان گردان بیت‌المقدس سپاه ثارالله هستند و به این ترتیب معادل 10 درصد از مجموع بسیجیان رزمایش از ناحیه ثارالله هستند.

در ادامه این رزمایش سناریوی شش گانه رزمایشی در قالب گردان‌های خودمحور عملیات دفاع از مناطق حساس و مواصلاتی در قالب ایست و بازرسی، عملیات کمین و ضد کمین و امداد و نجات و رهایی گروگان در قالب یک سنایوی تمرینی اجرا شد.

به گزارش فارس، رزمایش 300 نفری بانوان ثارالله با هدف تمرین مقابله با بحران در زمینه امداد و نجات در طیف خواهران در مجموعه کمپ پتروشیمی شیراز به پایان رسید.

در مراسم صبحگاه یگان‌های بسیج در محل رزمایش مسئولان و فرماندهان نظامی امیر بهمن زیاری فرمانده تیپ 55 هوابرد و بازرس کل استان فارس نیز حضور یافتند.




نظرات بینندگان