کد خبر: ۹۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:

استکبار ستیزی شالوده اصلی انقلاب اسلامی است/ عبرتهای 13 آبان باید توسط مسئولان زنده نگه داشته شود

کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت:13 آبان سالروز کشته شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و هرکدام از این ها درس و عبرت هایی دارد و زنده نگه داشتنش کما اینکه تاکنون انجام شده توسط مسئولین جمهوری اسلامی یکی از ضرورت های قطعی است.

به گزارش شیرازه سایت خبری مرودشت نا،  مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در دوره هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرودشت نا، استکبارستیزی را شالوده اصلی انقلاب اسلامی دانست و در ادامه بیان کرد: اگر درست تحلیل کنیم استکبارستیزی شالوده اصلی انقلاب اسلامی را تشکیل می دهد یعنی در این جنگ دائمی بین مستضعفین و مستکبرین که به خواست خداوند منجر به حاکمیت مستضعفین بر جهان می شود و همان طور که خداوند وعده داده است و موجب زمینه سازی ظهور برای حضرت ولی عصر بشود.



 
وی در ادامه بیان کرد: 13 آبان سالروز کشته شدن دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و هرکدام از این ها درس و عبرت هایی دارد و زنده نگه داشتنش کما اینکه تاکنون انجام شده توسط مسئولین جمهوری اسلامی یکی از ضرورت های قطعی است.
 
کوچک زاده در رابطه با کسانی که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند ولی امروزه پشیمان هستند اظهار داشت: به طور کلی یک واقعیت وجود دارد که انسان همیشه در درون خودش یک عرصه ای از جنگ بین جنود رحمانی و شیطانی دارد و بسته به این که ما چقدر تربیت بشویم یکی از این دو بر ما غلبه می کند لذا ممکن است انسان در یک مقطع با کنترل خودش بتواند دست به کارهایی بزند که این ها در تاریخ بشریت تاثیر مثبت بگذارد و بالعکس لذا بعضی که آن زمان در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشتند امروز اظهار پشیمانی می کنند.

وی در رابطه با وظیفه جنبش های دانشجویی عنوان کرد: با توجه به جایگاهی که دانشجو دارد و مسئولیتی که چه بخواهد و چه نخواخد بر گردنش است هیچ توجیه، دلیل و عذری برای بی تفاوت بودن خود در عرصه امروز مسائل داخلی و خارجی وجود ندارد.

 کوچک زاده شناخت عرصه این جنگ حق و باطل را یک ضرورت اولیه و اصلی برای دانشجوها دانست و گفت: امروز دانشجو باید واقف باشد  به اینکه در چه شرایطی و در کجا و در کدام در عرصه داخلی و خارجی دارد زندگی می کند و مسئولیتش در این عرصه چیست و چه کارهایی باید انجام بدهد.

مصاحبه کننده: محمد رحیمی

برچسب ها: 13 ابان ، لانه جاسوسی
نظرات بینندگان