کد خبر: ۱۵۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس:

سال گذشته ۷ هزار روستا در کشور توسط بسیج سازندگی آبرسانی شد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت:سال گذشته با اقدامات بسیج سازندگی ۷ هزار روستا در کشور در حوزه آبرسانی عملیاتی و بیش از ۷۰ درصد کار انجام شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز (شنبه 27 خردادماه) در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج سازندگی استان فارس عنوان کرد: امام علی (ع) در خصوص جهاد می‌فرمایند، «أَمَّا بَعْدُ، فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ» یعنی جهاد دری از درهای بهشت است قطعاً جهادگران بسیار تلاش می‌کنند و برای همیشه در تاریخ دیده می‌شوند و بعد از حیات خود ماندگارتر هستند همچنین جلوی این حرکت‌های جهادی شهدا هستند که همیشه در تاریخ نامشان زنده است.

وی افزود: امروز به لطف جوانان برومند کشورمان در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد جوانان جهادگر حضور دارند، همچنین بسیاری از وقت‌ها تردید داریم که آیا جهادگران می‌توانند کاری که بسیار سخت است را انجام دهند یا خیر اما بعد از مدتی جویا می‌شویم که ثابت کردند و با کیفیت بهتر و حتی با هزینه کمتر انجام داده‌اند.

سردار بوعلی با بیان اینکه جهادگران روزگاری کار جزئی را انجام می‌دادند؛ اما اکنون کار کلان هم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: امروز پروژه‌هایی که بسیج سازندگی در سراسر کشور انجام می‌دهند برابری می‌کند با بسیاری از کارهایی که شرکت‌ها و پیمانکاران بزرگ انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه جهادگران فنی، دقیق و با سرعت عمل می‌کنند اظهار کرد: به لطف الهی امروز بسیج سازندگی توانست علاوه بر عرصه‌های گذشته که کار انجام داده، وارد عرصه‌های نو و دیگری شوذ؛ امیدواریم تحولی در آینده داشته باشیم همچون تحولی که سال گذشته در حوزه آب‌رسانی رخ داد و هیچ‌کسی باور نمی‌کرد که ۷ هزار روستا در کشور عملیاتی شود و بیش از ۷۰ درصد کار انجام شود.

وی در پایان افزود: آنچه پیش‌بینی‌شده در سال‌های آتی در ۱۱ عرصه پروژه‌های بسیار گسترده در استان فارس در حوزه مسکن، محرومیت‌زدایی در شهرها، بهداشت و درمان، مساجد، مدارس، آبخیزداری و....کار انجام شود و خروجی کار این باشد که در هر عرصه‌ای صدها گروه جهادی فنی پرورش دهیم؛ چراکه هرجای کشور و هر اداره و سازمانی مشکلی داشته باشد مردم در کنارشان با تخصص و با توانمندی قرار بگیرند.

به گزارش شیرازه، اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس منصوب شد وعلی اکبر طحان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فسا به عنوان رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس منصوب شد.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان