کد خبر: ۱۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد:

برگزاری جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری مرحله استانی این جشنواره در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، آذر داودی از برگزاری مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد و گفت: برنامه، دانشجو گام بلندی به سمت معلمی و دنیای معلمی و کسب مهارت در تدریس برمی‌دارد.


وی با تصریح بر اینکه در این جشنواره، دانشجو جرات و جسارت پیدا می‌کند که تدریسش را در معرض قضاوت قرار دهد، ادامه داد: چه بسا در آینده در کلاس درس هم این در را به روی دیگران برای تبادل تجربه باز کند.


داودی گفت: این جشنواره از طرفی باعث تقویت رزومه علمی و کاری دانشجو معلمان هم می‌شود و می‌توانند در فرصت‌های مختلف از آن استفاده کنند.

برگزاری جشنواره تدریس برتر دانشگاه فرهنگیان

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر در دانشگاه فرهنگیان فارس با اشاره به شرکت حدود ۳۰۰ نفر از ۶ پردیس و مرکز دانشگاه فرهنگیان در مرحله مقدماتی، تصریح کرد: حدود ۶۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که در این مرحله، در ۱۱ رشته از رشته‌های علوم تربیتی، علوم پایه و علوم انسانی به رقابت می‌پردازند.


وی با بیان اینکه از هر رشته، یک نفر دختر و یک نفر پسر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کند، افزود: این سهمیه در رشته آموزش ابتدایی، دو نفر از دختران و پسران خواهد بود.


رئیس واحد دانشگاهی سلمان فارسی شیراز خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رشته‌ها به تناسب رشته در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد و خراسان رضوی خواهد بود و مرحله کشوری در تابستان برگزار خواهد شد که مکان آن متعاقباً اعلام می‌شود.


داودی با تأکید بر اینکه این جشنواره بخش ویژه قرآنی و هوش مصنوعی را نیز شامل می‌شد که به صورت ارسال آثار دنبال می‌شود، ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره از امروز آغاز شده و به مدت سه روز در شیراز ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

 

منبع: خبرگزاری بسیج

نظرات بینندگان