کد خبر: ۱۶۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

اعتمادسازی باید توسط رسانه‌ها شکل گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: هرجا با مردم صادق بودیم آنها کمک کردند، در کرونا و جنگ مردم کمک کردند، ما مشکلات داریم مردم ما خوب هستند به شرطی که با آن‌ها رو راست باشیم و این مسیر را ارتقای امیدآفرینی و اعتمادسازی را باید توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها شکل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل سفلی، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در جمع اصحاب رسانه و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: کار روابط‌عمومی‌ها کار سخت و طاقت فرسایی است و با امکانات کم مجاهدت می‌کنند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به اینکه نقش حداقلی روابط عمومی، اطلاع‌رسانی است، توجیه‌کردن عملکرد سازمانی رابطه‌ها جز نقش حداقلی است، گفت: نقش حداکثری این است که در سیاست گذاری‌های سازمان خودتان نقش داشته باشید.


وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی آینه عملکرد سازمان است، افزود: توصیف گری، تحلیل‌گری و بررسی عملکردها نقش دیگر شماست که رسانه‌های جمعی در این راه باید کنار شما باشند و جاده باید به‌صورت دو طرفه باشد.

قزل سفلی گفت: اگر مدیری در یک سازمانی از این ظرفیت نخواهد استفاده کند، آن مدیر مشکل دارد و این مهم را باید قدر بدانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به اهمیت رسانه و روابط عمومی‌ها افزود: ابرپروژه دولت، ارتقا اعتماد مردم است و راهبرد آن امید و نشاط افزایی است و حق نداریم ناامیدی را تسری دهیم و دشمن در تلاش است از ظرفیت رسانه استفاده کند و بین داشته‌ها مردم و خواسته‌ها آنان فاصله ایجاد کند و اگر در این میان ما خوب تبیین نکنیم و دشمن به هدفش می‌رسد.

قزل سفلی گفت: هرجا با مردم صادق بودیم آنها کمک کردند، در کرونا و جنگ مردم کمک کردند، ما مشکلات داریم مردم ما خوب هستند به شرطی که با آن‌ها رو راست باشیم و این مسیر را ارتقای امیدآفرینی و اعتمادسازی را باید توسط روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها شکل دهند.

 

وی بیان کرد: در حوزه ظرفیت‌ها استان فارس، ظرفیت بی بدیلی در رسانه‌ها دارد و رسانه‌های فارس علاقمندند در تعامل به پیشرفت استان کمک کنند و هر کجا نیاز باشد نقد دلسوزانه انجام می‌دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به اینکه مدیران باید شفافیت ملاک اصلی در حوزه اطلاع رسانی داشته باشند، گفت: هر فصل مدیران کل، یک نشست صمیمی گفتگو محور با رسانه‌ها داشته باشند و مدیران باید در این رابطه بررسی شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز صهیونیست‌ها امید به گنبد آهنین ندارند، گفت: ما با موشک نقطه زن آنان را ناامید کردیم و امروز باید با نقطه‌زنی رسانه‌ای باعث عقب‌نشینی دشمن شویم.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان