کد خبر: ۱۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
وصیت شهید رحمان غضنفری:

از اسلام تا آخرین نفس دفاع می‌کنیم

شهید رحمان غضنفری در وصیت خود می‌نویسد: ما افتخار می‌کنیم که در رکاب چنین رهبری قیام کردیم و رژیم سلطنتی شاه را شکست دادیم و نیز در مقابل دشمنان اسلام و آمریکا و اسرائیل و صدام کافر ایستاده و تا آخرین نفس و قطره خون از اسلام و میهن عزیزمان ایران دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید «رحمان غضنفری» ۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در روستای باوریان از توابع شهرستان فیروزآباد دیده به جهان گشود.

تحصیلات ابتدایی را تا کلاس هشتم ادامه داد؛ اما به علت فقر مالی از تحصیل بازماند و به کشاورزی پرداخت. ۱۸ سالگی به سربازی رفت و سرانجام هفتم خرداد سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید. پیکر پاکش در روستای باوریان فیروزآباد به خاک سپرده شد.


متن وصیت: 
بسم رب الشهداء و الصدیقین با سلام و درود به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و همچنین سلام و درود به امام عصر (عج) و نایب برحقش خمینی بت شکن که همچون ابراهیم زمان در مقابل طاغوتیان ایستاد و ما افتخار می‌کنیم که در رکاب چنین رهبری قیام کردیم و رژیم سلطنتی شاه را شکست دادیم و نیز در مقابل دشمنان اسلام و آمریکا و اسرائیل و صدام کافر ایستاده و تا آخرین نفس و قطره خون از اسلام و میهن عزیزمان ایران دفاع خواهیم کرد.


امیدوارم بتوانم مطالبی را که برای شما ملت ایران و مخصوصاً پدر و مادر بزرگوارم و برادران و خواهران عزیزم می‌گویم ثمربخش باشد.


پدر و مادرم امیدوارم از من راضی باشید و تا می‌توانید برای امام خمینی عزیز دعا کنید و همچنین برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید و به خود ببالید که فرزند شما نیز در جبهه‌های حق علیه باطل افتخار سربازی دارد و در مقابل دشمن می‌جنگد.


کلیه مطالبی را که بیان می‌کنم اول برای خانواده خودم پدر و مادر و برادران و خواهرانم است و سپس همه ملت ایران. امید است که ان‌شاءالله در روز قیامت همگی در مقابل اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و مادر عزیزشان فاطمه زهرا (سلام‌الله) سربلند باشیم.


خدمت مادر عزیزم سلام مادر مهربانم. نمی‌گویم در عزای من گریه مکن؛ چون رسول خدا نیز در سوگ فرزندش ابراهیم گریست و به یاد امام حسین مظلوم و فرزندانش گریه کرد. به فرموده رهبر عزیزمان حیات اسلام و تداوم انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌ها و خون دادن‌ها است.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان