کد خبر: ۱۶۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۳
مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان فارس در گفتگو با شیرازه:

حضور در انتخابات نشانه بصیرت بالا است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: امروز خداوند را شاکریم که شاهد یوم‌الله دیگری هستیم و حضور پرشور مردم فهیم استان فارس و کشورمان در امر مقدس انتخابات نشانگر بصیرت مردم است.      

مرتضی موصلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، گفت: امیدواریم این انتخاب ارزشمند به خدمتگزاری شایسته‌تر به جامعهٔ مؤمن کشورمان صورت گیرد و در دنباله کارهای بزرگی که شهید بزرگوار شهید رئیسی انجام دادند، کمک کند. 


وی افزود: فعالیت‌های ارزنده و ارزشمندی در بیش از سه سال گذشته صورت گرفت به‌خصوص در حوزه عدالت اجتماعی، امیدواریم دولت جدیدی که منتخب خواهد شد، بتواند در این مسیر گام‌های مؤثری را بردارد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیان کرد: حضور حداکثری مردم به نوعی لبیک به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری است که ایشان تأکیدات لازم را داشتند و همیشه مردم شریف کشور لبیک گفتند.

این مقام مسئول گفت: تلاش و تدبیر در آینده کشور با توجه به حجم مسئولیت‌های بالایی که رئیس جمهور دارد و ظرفیت‌هایی که می‌تواند برای خدمتگزاری انجام دهد به آینده بهتر کشور کمک ‌می‌کند. 


موصلی افزود: انعکاس این حضور در جوامع بین‌المللی قطعاً به اقتدار کشور خیلی کمک می‌کند و خدا را شکر می‌کنیم که با تلاش‌های ارزنده انجام شده در حوزه‌های مختلف مثل حوزه دفاعی الان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد بسیار بالایی است.

وی گفت: این حضور پررنگ مردم مکمل کارهای بزرگی است که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته و می‌تواند به اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در پایان گفت: امروز خداوند را شاکریم که شاهد یوم‌الله دیگری هستیم و حضور پرشور مردم فهیم استان فارس و کشورمان در امر مقدس انتخابات نشانگر بصیرت مردم است.

 

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، فارس ، انتخابات
نظرات بینندگان