کد خبر: ۱۶۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع):

خوی وحشی صهیونیسم بر جهان آشکار شد

 تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: شهادت اسماعیل هنیه لکه ننگ دیگری بر دامان آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و منادیان دروغین حقوق بشرِ غربی پدید آورد و خوی وحشیانه آنان را بیش از پیش بر عموم آزادی‌خواهان جهان آشکار ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در پی شهادت مجاهد نستوه، شهید اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی حماس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاه‌چراغ علیه‌السلام، پیام تسلیتی صادر کرد.

 متن پیام تسلیت تولیت حرم مطهر، به این شرح است: 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون
 بار دیگر دستان پلید استکبار به سردمداری آمریکای جنایت‌کار، از آستین رژیم نامشروع صهیونیستی بیرون آمد و مجاهدی نستوه و مبارزی خستگی‌ناپذیر از جبهه مقاومت اسلامی، از تبار فلسطین مظلوم را به شهادت رساند و قلوب میلیون‌ها انسان حق‌طلب را در سرتاسر جهان داغدار کرد.

 شهادت رئیس‌دفتر سیاسی حماس، دکتر اسماعیل هنیه، گرچه برای او که عمری را در جهاد فی‌سبیل‌الله و مبارزه با غده سرطانی آن رژیم جعلی سپری کرده بود، فوز عظیم و نیل به آرزوی دیرینه‌اش بود، اما لکه ننگ دیگری بر دامان آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و منادیان دروغین حقوق بشرِ غربی پدید آورد و خوی وحشیانه آنان را بیش از پیش بر عموم آزادی‌خواهان جهان آشکار ساخت.

 بدون‌شک خون به‌ناحق ریخته شده کودکان و زنان مظلوم و مجاهدان غیور فلسطینی و از جمله مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه، گریبان ستم‌پیشگان صهیونیست و حامیان غربی آنان را خواهد گرفت و پرچم عدالت و غلبه مستضعفان بر مستکبران را بر بام جهان به اهتزاز در خواهد آورد.

 با عرض تسلیت این ضایعه غمناک به پیشگاه بقیت الله الاعظم حضرت امام عصر (ارواحنا له الفداء) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله)، عموم برادران و خواهران ایمانی به ویژه مردم ستمدیده فلسطین و رزمندگان جان بر کف جبهه مقتدر مقاومت، بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت آن شهید والامقام امروز، پنجشنبه ۱۱ مرداد، هم‌زمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، در شبستان امام خمینی (قدس سره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاه‌چراغ (علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 حضور باشکوه عموم مردم ولایت‌مدار به ویژه جوانان، حوزویان و دانشگاهیان در این مراسم موجب تقویت و سربلندی رزمندگان جبهه مقاومت و اعلام انزجار از جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی خواهد بود. اِن‌شاءالله

 خادم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهم االسلام
 ابراهیم کلانتری

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

نظرات بینندگان