کد خبر: ۱۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
 حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام بیانیه داد:

سندی دیگر بر جنایات ضد بشری

 حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام بیانیه داد: دشمن صهیونیستی در ایام سوگواری امام مظلومان و آزادگان میهمانی شریف را در حریم جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داد تا بار دیگر سندی بر جنایات ضد بشری و تروریستی خود بیفزاید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام نورآباد ممسنی، طلاب و اساتید این حوزه علمیه در محکومیت ترور شهید هنیه بیانیه‌ای صادر کرد که این بیانیه به شرح ذیل است: 

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً (احزاب/۲۳) 


شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید اسماعیل هنیه را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و جبهه مقاومت تسلیت عرض می‌کنیم.

دشمن صهیونیستی در ایام سوگواری امام مظلومان و آزادگان میهمانی شریف را در حریم جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داد تا بار دیگر سندی بر جنایات ضد بشری و تروریستی خود بیفزاید.


اندوه فقدان هر یک از مجاهدان شهید در کنار هزاران شهید جبهه مقاومت، سنگین و دردناک است؛ اما همواره خون پاک شهدا تضمین‌کننده وحدت و پیروزی روزافزون امت اسلامی بوده و خواهد بود و ضربه‌ای بر تار و پود لرزان خانه عنکبوتی صهیونیسم جنایت‌کار وارد می‌کند که به فضل الهی برای دشمن جنایت‌کار قابل جبران نخواهد بود.


بی‌شک طوفان الاقصی و طوفان‌های مردم مظلوم و خون پاک هزاران شهید موجبات عزت، سرافرازی و پیروزی امت اسلامی و نابودی ظالمان و استکبار جهانی را رقم خواهد زد.


حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام نورآباد ممسنی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید عزیز، حمایت مجدد خود را نسبت به دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و با تمام وجود در خدمت اوامر مقتدای معظم جبهه مقاومت، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواهد بود.
 
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

حوزه علمیه امام صادق علیه‌السلام نورآباد ممسنی

انتهای خبر/

نظرات بینندگان