کد خبر: ۳۸۵۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲

آیت الله ایمانی: تفاوت های جنوب و شمال شیراز به حداقل ممکن برسد

باید افرادی را شناسایی کنیم که قدرت مدیریت شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت را داشته باشند و از آن ها دعوت کنیم برای مدیریت شهر وارد عرصه شوند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، آیت ا... ایمانی در دیدار نمایندگان تشکل ها و انجمن های مختلف دانشگاه های شیراز بیان داشت: در آغاز سال جدید رهبر معظم انقلاب بر اساس سنت دیرینه، انتظار دو حماسه را از مجموعه آحاد مردم، از هر طبقه و قشری که باشند، دارند و این موضوع انگیزه این نشست صمیمی شد.
امام جمعه شیراز تاکید کرد: ما باید شخصیت های صاحب فکر و اندیشه، شخصیت های مومن و متخصص و چهره های مفید برای شهر و کشور را شناسایی کنیم و از مدت ها قبل آن ها را در جامعه طرح نماییم و با این کار مردم را در انتخاب بهترین و اصلح کمک نماییم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اضافه کرد: باید افرادی را شناسایی کنیم که قدرت مدیریت شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت را داشته باشند و از آن ها دعوت کنیم برای مدیریت شهر وارد عرصه شوند.
امام جمعه شیراز، عمده گرفتاری های فعلی جامعه را کم کاری مجلس در دوره های مختلف دانست و بیان داشت: معتقدم که باید نمایندگانی انتخاب شوند که بتوانند وظایفشان را به خوبی انجام دهند.
تفاوت های جنوب و شمال شیراز به حداقل ممکن برسد
آیت ا... ایمانی در بخش های دیگری  از سخنانش به مشکلات شهر شیراز و استان فارس اشاره داشت و گفت: جنوب شهر و شمال شهر اختلافشان زیاد و غیر قابل قبول است و باید این اختلاف به حداقل ممکن برسد. مجتمع های تجاری در شیراز غیر از بار تجاری و اقتصادی بار فرهنگی و عقیدتی دارد اما این ها مجموعه هایی هستند که به دنبال آن ها مشکلات فرهنگی و انحراف عقیدتی به وجود می آید.
امام جمعه شیراز ادامه داد: اشتغال و تولید با هم فرق دارد و ما باید تولید را سرلوحه قرار دهیم. تولید از اشتغال بهتر است و در واقع اشتغال از تولید به وجود می آید.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: دانشگاه در جامعه ما غریب است. دانشجو باید در جامعه باشد و با جامعه ارتباط داشته باشد. جامعه باید حرف دانشجو را بشنود اما متاسفانه در این رابطه حلقه مفقوده ای هست و ارتباط بین دانشگاه و جامعه برقرار نشده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: دانشگاه ما باید در متن جامعه حضور داشته باشند؛ دانشجو باید در بازار، مسجد، حسینیه و در عرصه فرهنگ و ادب و سایر بخش های جامعه حضور پررنگ و فعالی داشته باشد البته منظور شخص دانشجو نیست بلکه دانشجو و دانشگاه به عنوان یک سیستم و نه یک شخص باید در جامعه حضور فعال داشته باشد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
8
آره به خدا اکثر بیمارستان ها، مجتمع های تجاری،تفریحی، فرهنگی و ... که تو این چند سال ساختن همش تو قسمت شمالی شهر هست!
مسئولینی که دم از عدالت و خدمت رسانی میزنند جواب بدن چرا؟؟؟؟