کد خبر: ۴۸۷۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۲
استاندار فارس:

وضعیت راه استان خوب است/ بیشتر تصادفات در فارس مربوط به فرهنگ رانندگی است نه جاده!

جایگاه حمل و نقل در بین جامعه چنان که باید، شناخته شده نیست و باید در این زمینه تبلیغات کافی صورت بگیرد.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، استاندار فارس در همایش بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری با بیان اینکه مهم‌ترین رکن توسعه اقتصادی هر کشوری، حمل و نقل است، گفت: اگر موتور حمل و نقل متوقف شود، چرخ اقتصادی کشور هم متوقف می‌شود.

سید محمد احمدی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل و راه استان خوب است؛ اما هنوز مطلوب نیست، افزود: درصد بالای تصادفات در استان بیش از اینکه به وضعیت راه‌ها مربوط باشد به عدم فرهنگ صحیح در رانندگی مربوط است.

وی با بیان اینکه چرخ اقتصاد هر کشور با صنعت حمل و نقل می‌چرخد، بیان کرد: هرچه حمل و نقل توسعه یافته‌تر باشد، رشد اقتصادی نیز بیش‌تر می‌شود.

استاندار فارس گفت: جایگاه حمل و نقل در بین جامعه چنان که باید، شناخته شده نیست و باید در این زمینه تبلیغات کافی صورت بگیرد.

احمدی با تقدیر از فعالان عرصه حمل و نقل، کار آن‌ها را کیفی‌ترین و ارزشمندترین کارها دانست و تصریح کرد: حمل و نقل در جامعه مثل شریان اصلی خون در بدن بوده و قطع این شریان مساوی با مرگ اقتصادی جامعه است بنابراین تلاش و همکاری سازمان‌های مرتبط برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حمل و نقل و راهداری استان امری ضروری است.

در پایان این همایش از مدیران، راهداران و رانندگان نمونه بخش‌های مختلف حمل و نقل تقدیر شد.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲
0
استانداری که با هلیکوپتر از اینجا به اونجا میره باید هم این حرف رو بزنه
بدترین جاده های کشور رو استان فارس داره، مخصوصا جاده شیراز-جهرم-لار-بندر که یک شاهراه اصلی از شمال به جنوب می باشد
هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲
6
جناب استاندار این همه تصادفات بای این که جادهای اتوبان نیست دوست دارم بامشین شخصی خودت صفری به بندر البته ازراه فسا -داراب -فورگ داشته باشی شما حق دارید به مردم توهین کنی جناب استاندار فکر راه حل باش نه فکر توهین کردن به مردم فرهنگ دوست .چون شکم سیراز گرسنگان خبر ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲
0
ایشان احتمالا از جاده ها عبور نمی کنندوهمه با هواپیما جابجا می شوند؟!