کد خبر: ۱۰۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
روز پرکار آتش نشانی؛

مروری بر عملیات اطفایی امدادی

آتش نشانان شیراز در روز گذشته در 28 عملیات اطفایی امدادی حضور داشتند.
مروری بر عملیات اطفایی امدادی
به گزارش شیرازه، در روز گذشته آتش نشانان در 33 عملیات اطفایی امدادی و پیشگیری حضور داشتند که عملیاتهای امدادی 14 مورد که شامل پنج مورد حیات وحش و به دام انداختن حیوانات موذی و خطرات و 9 مورد سایر امدادها از جمله سوانح رانندگی، حبس در اماکن، امداد حلقه انگشتری و آسانسور بوده است.

در عملیاتهای حریق قابل ذکر، آتش سوزی ایزوگام در یک آپارتمان ایستگاه دو و نیروهای کمکی از ایستگاه پنج سریعاً به محل حادثه در خیابان شبان اعزام شدند و عملیات اطفایی پس از 30 دقیقه تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.

از جمله عملیاتهای امدادی قابل ذکر مربوط به واژگونی پژو 206 در بولوار شهید چمران بود که باعث مصدومیت زن 25 ساله شد.آتش نشانان ایستگاه چهار پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه، ایمن سازی خودرو و محل حادثه را انجام داده و در نهایت پس از پاکسازی خیابان از روغن و بنزین ریخته شده در سطح خیابان به عملیات امدادی خود پایان دادند.

همچنین تصادف و برخورد پژو 405 با حاشیه خیابان در بولوار مدرس در ساعت 2:13 دقیقه بامداد به سامانه 125 اطلاع داده شد و آتش نشانان از ایستگاه 9 امدادرسانی در این حادثه را انجام دادند.در این عملیات یک مرد 22 ساله مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.


به دام انداختن سه حلقه مار در روز گذشته

به گزارش شیرازه، روز گذشته سه حلقه مار توسط تیم تخصصی حیات وحش 125 شیراز به دام افتاد.
 پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام مشاهده دو حلقه مار درساعت 17:14 دقیقه بامداد روز گذشته در سالن پذیرایی یک منزل مسکونی در خیابان لاله ، آتش نشانان به سرعت خود را به محل اعلام شده رساندند.

تیم حیات وحش 125 از ایستگاه شش، دو حلقه مار درختی 40 سانتی متری که در سالن منزل مسکونی مشاهده شده بود را بوسیله مارگیر به دام انداختند.

همچنین یک حلقه مار در زیر لباسشویی یک منزل مسکونی در بولوار شهید شیرودی توسط آتش نشانان ایستگاه 10در ساعت 12:15 به دام افتاد و به منظور تحویل به سازمان محیط زیست به ایستگاه آتش نشانی انتقال داده شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان