کد خبر: ۱۰۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

ویژه برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در روز اربعین حسینی

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از برپایی 3موکب در روز اربعین توسط پایگاه های بسیج در محدوده عرب شیراز در مسیرهای راهپیمایی اربعینیان حسینی در شیراز خبرداد.
ویژه برنامه های هفته بسیج سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در روز اربعین حسینیبه گزارش شیرازه، سرهنگ پا سدار اسماعیل محبی پور با بیان اینکه اولین روز هفته بسیج با اربعین حسینی تقارن یافته و پایگاه های بسیج و به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برای مراسم راهپیمایان اربعین در سومین حرم اهل بیت با برپایی موکب  اماده پذیرایی واستقبال از مردم شده اند گفت: موکب فدائیان ثارالله در فلکه فخر اباد،موکب عقیله بنی هاشم در چهار راه خیرات و موکب امام رضا در بین الحرمین توسط  حوزه ها و پایگاه های بسیج  تابعه ناحیه ثارالله اماده شده اند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دلدادگی به سرور وسالار شهیدان در همه عالم طنین انداز شده است گفت: برای برپایی باشکوه راهپیمایی اربعینیان حسینی در سومین حرم اهل بیت همه دستگاه ها و پایگاه های بسیج با حرکت خودجوش مردمی پای کار امده اند تا حماسه ای دیگر در شهر شیراز رقم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در محل استقرار موکب های سه گانه در غرب شیراز برنامه های خاص این روز توزیع 20هزار تراکت و 2هزار پرچم پیش بینی شده است، گفت: ایستگاه صلواتی، روایتگری عاشوراء،ایستگاه نقاشی کودکان توسط نسل جوان اجرا می شود.

وی در پایان گفت: تمامی محله ها و شهرک های غرب شیراز از محدوده میانرود، احمدآباد، والفجر تا  معالی آباد و قصرالدشت پیش بینی شده به مسیراصلی شماره یک که در میدان فخرآبادملحق می شوند و سپس به سمت چهارراه خیرات و حرم مطهر شاهچراغ(ع) حرکت می کنند.



نظرات بینندگان