کد خبر: ۱۰۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵

سرگردانی مسافران در پایانه های شیراز به کمبود اتوبوس مسافربری بین شهری

درحالی که بسیاری از زائران پیاده روی اربعین در حال بازگشت به میهن اسلامی هستند و تمام دستگاه ها خود را برای خدمات رسانی شایسته آماده شده اند اما درون شهرها مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است.

سرگردانی مسافران در پایانه های شیراز به کمبود اتوبوس مسافربری بین شهریبه گزارش شیرازه، تعدادی از شهروندان شیرازی و کسانی که قصد مسافرت با اتوبوس به شهرستان های استان را دارند، در تماس با شیرازه از نبود اتوبوس های بین شهری در پایانه های مسافربری گله مند بودند.

در همین راستا خبرنگار شیرازه برآن شد تا صحت و سقم نبود اتوبوس بین شهری در استان را پی گیری کند، ضمن پاسخگو نبودن بسیاری از شرکت های مسافربری تعدادی از کارکنان این شرکت ها این موضوع را تایید کردند.

یکی از فروشندگان بلیط اتوبوس های بین شهری در استان فارس به خبرنگار شیرازه گفت: در حال حاضرهیچ بلیطی به فروش نمی رسد و ممکن است بین روز یک دستگاه اتوبوس به ما تحویل بدهند تا بتوانیم به مسافران بعضی شهرها خدمات ارائه دهیم.

یکی از مسافران که برای تهیه بلیط به پایانه کاراندیش مراجعه کرده بود به خبرنگار شیرازه، گفت: برای خرید بلیط جهت سفر به شهرستان بوانات به دفتر فروش بلیط مراجعه کردم که متوجه شدم هیچ بلیطی فروخته نمی شود.

خانم مرادی ادامه داد: وقتی علت را از فروشنده بلیط جویا شدم، در جوابم گفت: اتوبوس نداریم.

اعزام  بیش از 170 دستگاه اتوبوس از فارس به مناطق مرزی

به گزارش شیرازه، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان فارس گفت: این اتوبوس ها تا هفتم آذر ماه، زائران را از پایانه های درون شهری شلمچه به مرز و از مرز به پایانه های درون شهری استان فارس انتقال می دهند.

حال این سوال مطرح است که آیا برای جایگزین این تعداد دستگاه اتوبوسی که به مرز اعزام شده است، جایگزینی تعیین شده است؟؟

مسئولان ذیربط چه تمهیداتی اندیشیده اند تا مردمی که قصد سفر به شهرهای استان را دارند در پایانه های مسافربری سرگردان نشوند؟

شیرازه معتقد است؛ زائران پیاده روی اربعین باید در اولین فرصت و با برنامه ریزی های دقیق و منظم از مرزها تا شهرهایشان رسانده شوند اما نباید از دیگر مردم نیز غافل شد.

نظرات بینندگان