کد خبر: ۱۰۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵

لباسهایی که علت حریق منزل مسکونی درشیراز شد

بی احتیاطی و قراردادن البسه در مجاورت بخاری روشن باعث آتش سوزی در یک منزل مسکونی شد.
لباسهایی که علت حریق منزل مسکونی درشیراز شد
به گزارش شیرازه در ساعت 19:28 دقیقه روز گذشته، پس از اعلام مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 9 آتش نشانی ، مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در منطقه هفت شهرداری، بدون درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.
تیم اطفایی پس از رسیدن و ارزیابی اولیه محل ، بدون درنگ اطفای حریق را آغاز کرده و پس از 45 دقیقه تلاش با همکاری تیم اطفایی از ایستگاه7 حریق را مهار و اطفا کردند.در این آتش سوزی بخشی از لوازم منزل و البسه در آتش سوخت .
همچنین آتش سوزی یک تن ضایعات در دروازه کازرون ، در ساعت 4:57 دقیقه بامداد،به سامانه 125 اعلام شد که تیم اطفایی از ایستگاه 11، حریق را پس از 43 دقیقه ، مهار و اطفا کردند.
سه مصدوم حاصل دو سانحه رانندگی در روز گذشته
در حوادث رانندگی اعلام شده به سامانه 125 ، در دو سانحه رانندگی سه نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
در ساعت 8:42 دقیقه ، گزارش تصادف و برخورد خودرو پیکان دوگانه سوزLPG با یک دستگاه پراید در نصرآباد از طریق سامانه 125 به ایستگاه هفت اعلام شد.تیم امداد و نجات جاده ای 125 ، به سرعت خود را به محل حادثه رساند و پس از ارزیابی اولیه ،ایمن سازی و تامین جاده بوسیله نصب علائم هشداردهنده و بستن شیر گاز خودرو، با پاکسازی روغن و بنزین آغشته در سطح خیابان ، این عملیات را به پایان رساند.
در این حادثه دو مرد 50 و 32 ساله مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
همچنین در تصادف دو خودرو سمند در بولوار ستارخان در ساعت 23:20 دقیقه شب گذشته ، یکی از خودرو ها واژگون شد.
آتش نشانان از ایستگاه دو به سرعت راهی محل حادثه شده و پس از حضور و ایمن سای محل حادثه ، در برگرداندن خودرو به حالت اولیه با عوامل مربوطه همکاری کردند و در پایان نیز پاکسازی محل تصادف انجام شد.گفتنی است با توجه به نشت زیاد بنزین و بخارات موجود در هوا، بی سیم ها به دلیل کنتاکت الکتریکی خاموش و بوسیله چندین رشته آبدهی ، از غلظت بخارات موجود در هوا کاسته شد.
دراین سانحه رانندگی از چهار سرنشین خودرو ، مرد 35 ساله مصدوم و توسط عوامل اورژانس راهی مراکز درمانی شد.
حبس کودک خردسال در اتاق
آتش نشانان در یک عملیات حبس در اماکن، کودک دو ساله را از داخل اتاق بسته ، رهاسازی کردند.
در ساعت 14:28 دقیقه،گزارش محبوس شدن یک کودک در اتاق یک منزل مسکونی در بولوار نصر به ایستگاه هفت اعلام شد. تیم تخصصی حبس در اماکن آتش نشانی شیراز پس از رسیدن به محل حادثه ، عملیات امداد ونجات را شروع کردند.
مهدی پورعماد کمک فرمانده این عملیات در این باره گفت : این گزارش مربوط به حبس یک دختر بچه دو ساله در اتاق و طبقه دوم این منزل مسکونی بود که پس ازبرش و سپس شکستن شیشه درب، به داخل اتاق رفته و عملیات رهاسازی زهرا دو ساله را با بازکردن درب اتاق انجام دادیم و کودک تحویل خانواده داده شد. در ضمن مالک منزل قبل از حضور تیم عملیاتی دستگیره قفل درب را جهت دسترسی و رها سازی فرد باز کرده، ولی موفق به باز شدن درب نشده بود.
همچنین به دام انداختن یک حلقه مار در داخل اتاق خواب کودک در یک منزل مسکونی در بولوار مطهری ، توسط آتش نشانان ایستگاه پنج انجام شد.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان