کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي استان:

بسيج ازپایه های امنیت درکشوراست

سردار احمدعلی گودرزی گفت :بسيج به عنوان يكي از پايه هاي وجود امنيت در كشور، همكار خوبي براي نيروي انتظامي بوده است و تلاش آنان در مسير امنيت بخشي به جامعه قابل تقدير است.
به گزارش شیرازه ،فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه بسيج يادآور ايثار و شجاعت است، گفت: همكاري و تعامل بسيج و نيروي انتظامي در راستاي برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي بسيار مؤثر است. 
سردار "احمد علي گودرزي" در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، ضمن تبريك هفته بسيج به همه بسيجيان مخلص و مجاهد، بيان كرد: بسيج يادگار امام خميني (ره) و الگويي خوب و مناسب در عرصه هاي مختلف جامعه است. 
وي اصلي‌ترين رسالت نهادهاي امنيتي را مقابله با توطئه هاي دشمنان عنوان كرد و گفت: در اين مسير تعامل و همكاري اين نهادها در راستاي نقش بر آب كردن نقشه هاي شوم دشمنان و استكبار جهاني ضروري است. 
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: گودرزي خاطر نشان كرد: نقش بسيجيان در تعالي و پيشبرد ارزشهاي اسلامي در جامعه بر كسي پوشيده نيست و فرهنگ و تفكر بسيجي بايد در جامعه گسترش يابد. 
وي در پايان ضمن تبريک مجدد هفته بسيج، آمادگي پليس در راستاي همكاري با بسيج جهت استقرار امنيت پايدار و پاسداري از دستاوردها و ارزشهاي انقلاب اسلامي را اعلام كرد .



ضمنا فرمانده انتظامی استان فارس از همکاری کلیه مردم شریف استان فارس طی نامه ای تقدیر نمودند که متن نامه به شرح ذیل است:

پيام سردار "احمد علي گودرزي" آمده است: 
                                                                             بسم الله الرحمن الرحيم 
حضور مردم ولايتمدار استان فارس در مراسم بزرگ اربعين حسيني نشان از دلدادگي بي نظير آنها به اهل بيت (ع) دارد و همكاري خوب آنها با خادمان خود در نيروي انتظامي به وضوح مشاهده شد. 
خداوند را شاكريم كه توفيق خدمتگزاري در اين همايش بزرگ نصيب كاركنان نيروي انتظامي استان شد تا بار ديگر اقتدار و صلابت خود را در تأمين نظم و امنيت به نمايش بگذارند. 
بدين وسيله از همكاري و تعامل همه مردم شهيد پرور، نيروهاي امنيتي، مسئولان و همکاران عزيز در مجموعه نيروي انتظامي استان تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال براي آنان توفيق روزافزون مسئلت دارم. 
                                                                       فرمانده انتظامي استان فارس 
                                                                    سرتيپ دوم ستاد احمد علي گودرزي

انتهای پیام/

نظرات بینندگان