کد خبر: ۱۰۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس:

بسیج منشاء مردم سالاری دینی است/اگر مدافعان حرم نبودند شایدعراق هم نبود

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با بیان این که بسیجی وامدارهیچ جریان سیاسی نیست چون متعلق به گروه و قدرت خاصی نیست، گفت: بسیج منشاء مردم سالاری دینی است.
بسیج منشاء مردم سالاری دینی است
به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی در مراسم تجلیل از بسیجیان و اعضاء خانواده شهدا اداره کل تبلیغات اسلامی  که به مناسبت هفته بسیج  در این اداره کل برگزارشد، طی سخنانی به ویژگی بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: امانتداری، وام دارنبودن به قدرت و گروه خاص، وام دار بودن به خدا، ولایت و خون شهدا از مهمترین ویژگی های بسیجیان است و اما کسانی که به بیت المال دسترسی دارند و خیانت می کنند و از امانت سوء استفاده می کنند
بسیجی نبوده و نیستند.

وی با بیان این که هدایت و راهنمایی های بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث پیروزی ما در دفاع مقدس هشت ساله در برابر رژیم بعث صدام بود، خاطر نشان کرد: آرامش، امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان انقلاب اسلام و هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: هیچ ملتی بدون پشتوانه ای ایثار قادر به مقاومت و پیروزی نخواهد بود و شاکله نظام اسلامی بر جانفشانی های شهدا و جانبازان استوار است.

سرهنگ پاسدار کوشکی در بخش دیگری از سخنانش به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: گروهک تروریستی و تکفیری داعش به هیچ چیز قانع نیست و اگر مدافعان حرم و رشادت های آنها نبود شاید عراق هم نبود.



انتهای پیام/
نظرات بینندگان