کد خبر: ۱۰۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
سرمربی تیم تأسیسات دریایی:

حالم از شکست مقابل شهید چمران بد شد

سرمربی تیم هندبال تأسیسات دریایی تهران تلویحاً گفت که امیدوار است تیم شهید چمران لارستان در بازی بعد خود مقابل ذوب‌آهن شکست بخورد.

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان مهرنوش نجف‌زاده سرمربی تیم تأسیسات دریایی پس از نخستین شکست تیمش در لیگ برتر مقابل شهید چمران لارستان در نشست خبری گفت: از ابتدا پیش‌بینی می‌شد بازی سختی باشد. چون هم تیم ما و هم لارستان، هم‌امتیاز و صدرنشین بودیم و لارستان با تفاضل یک گل نسبت به ما اول جدول بود.

وی ادامه داد: خانم غارسی مربی باتجربه‌ای هستند. مطمئن بودم که این بازی شبیه به بازی‌های دیگر نیست. البته لارستان هنوز با ذوب‌آهن بازی نکرده است. امیدوارم ورق طور دیگری رقم بخورد و شرایط جور دیگری شود.

نجف‌زاده تأکید کرد: امروز بازیکنانم خوب نبودند و از آن‌ها راضی نیستم. امروز شرایط خوبی برای ما نبود و البته شانس هم با ما یار نبود. اما به بازی‌های آینده امیدواریم.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی بابیان اینکه ما همچنان مدعی قهرمانی هستیم، تصریح کرد: ان‌شاءالله امسال تأسیسات دریایی تهران قهرمان لیگ برتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که امکانات لارستان را چطور دید، گفت: شهری به این کوچکی که از هندبال حمایت می‌کند و توانسته یک تیم را حفظ کند، خیلی ارزشمند است. در حال حاضر شهرهای بزرگی هستند که اسپانسرهایشان را از دست‌ داده‌اند. امیدوارم حمایت لار از هندبال بانوان برای همیشه باقی بماند و این شهر را از دست ندهیم.

نجف‌زاده به بازی بعد خود مقابل قم اشاره کرد و گفت: این مسابقه برای ما سبک‌تر از بازی امروز خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم با یک نتیجه خوب، حال بد این هفته را جبران کنیم.

نظرات بینندگان