کد خبر: ۱۰۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

آیا شهرداری درب ورودی اداره برق زرین دشت را به تلافی مسدود کرده؟

اخیرا تعدادی از شهروندان شهرستان زرین دشت مدعی شدند که شهرداری حاجی آباد در پاسخ به قطع برق ساختمان شهرداری توسط اداره برق در اقدامی تلافی جویانه درب ورودی آن اداره را مسدود کرده است.

به گزارش شیرازه  به نقل از زرنوشت اخیرا تعدادی از مخاطبان سایت زرنوشت در تماس با سردبیر این رسانه شهرستان زرین دشت مدعی شدند که شهرداری حاجی آباد در پاسخ به قطع برق ساختمان شهرداری توسط اداره برق در اقدامی تلافی جویانه درب ورودی آن اداره را مسدود کرده است

بر همین اساس با پیگیری های خبرنگار ما در مراجعه به اداره برق و تماس با مسئولان شهرداری مشخص شد که چند روز قبل به دلیل عدم پرداخت قبض بدهی 10 میلیون تومانی شهرداری، اداره برق اقدام به قطع انشعاب برق شهرداری می کند.

پس از چند روز از گذشت این اتفاق، مسدود شدن درب وردی اداره برق این شائبه را بوجود آورد که شهرداری دست به تلافی زده است.

اما مسئولان شهرداری حاجی آباد ضمن تکذیب این شایعه می گویند که طبق قرار داد آسفالت سایت اداری این اقدام توسط پیمانکار انجام شده است و ربطی به تلافی قطع برق شهرداری ندارد .

به هر حال هرچه که هست امیدواریم ظرف چند روز آینده پس از مدتها شاهد آسفالت سایت اداری شهرستان باشیم و همچنین مزاحمت هایی که برای مراجعین و کارکنان اداره برق بوجود آمده است برطرف شود .




نظرات بینندگان