کد خبر: ۱۰۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

بازدید معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز از سپیدان

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز آموزش عالی باقر العلوم سپیدان به مناسبت هفته پژوهش بازدید نمود.

به گزارش شیرازه ؛به نقل از مارگون  دکتر بصیر هاشمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز  از  مجوعه شبکه بهداشت و درمان سپیدان و مرکز آموزش عالی باقر العلوم سپیدان بازدید کرد.

به گزارش مارگون هاشمی  با حضور در مرکز اموزش عالی باقرالعلوم سپیدان گفت : معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای همفکری و رفع موانع آموزشی و پژوهشی اقدام به بازدید دوره ای از مراکز تحت نظارت خود نموده است.

وی افزود : خوشبختانه در سپیدان زمینه محیطی بسیار خوبی برای آموزش و پژوهش وجود دارد ، اما با توجه به شرایط خاص شهرستان ها ،نیازهایی از جمله حضور استاد مقیم در شهرستان و پاسخگویی به علایق پژوهشی و آموزشی دانشجویان دیده شد که امیدواریم با تلاش و پیگیری های لازم موانع برطرف گردد و از زیر ساخت های موجود استفاده بهینه شود.

هاشمی از عدم حضور نیروی هیئت علمی ثابت در مرکز آموزش عالی باقرالعلوم سپیدان به عنوان مشکل این مرکز یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک بتوان این مشکل را مرتفع کرد.

دکتر بصیر هاشمی در ادامه بازدید با  حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سپیدان  از زحمات ایشان که با  حساسیت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان را رصد می کنند قدردانی  نمود.

در ادامه حجت الاسلام موسوی انور در این دیدار به بهبود وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان اشاره و از متولیان امر سلامت در شهرستان تقدیر کرد.

وی حضور و سرکشی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان از مرکز آموزش عالی  باقر العلوم سپیدان را مایه دلگرمی دانست و گفت: سرکشی و بازدید از مراکز آموزشی یک موضوع بسیار مهم است که لازم است به آن توجه ویژه شود.

در پایان دکتر بصیر هاشمی با فرخ روز رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان دیدار و از نزدیک در جریان وضعیت بهداشت و درمان  شهرستان سپیدان قرار گرفت.

نظرات بینندگان