کد خبر: ۱۰۲۰۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۵

احتمال تغییرات در سطح مدیران شهرستان های استان فارس

شنیده ها حاکی از آن است که تغییراتی در سطح مدیریت شهرستانهای استان فارس در حال وقوع است، پس از تغییرات در فرمانداری های استان فارس، این روزها شاهد تغییرات در آموزش و پرورش و دیگر ادارات شهرستانی هستیم.
به گزارش شیرازه، شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییراتی در سطاحتمال تغییرات جدید در سطح مدیران شهرستان های استان فارسح مدیریت شهرستان‌های استان فارس در حال وقوع است، پس از  تغییرات در فرمانداری‌های استان فارس، این روزها شاهد تغییرات در آموزش‌وپرورش و دیگر ادارات شهرستانی هستیم.

 نوزدهم مهرماه سال 1391 بود که با حضور معاون آموزش‌وپرورش استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، کرامت کاظمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان خرامه معرفی شد.
و این روزها یوسف زارعی معاون پرورشی آموزش‌وپرورش شهرستان خرامه خود را آماده می‌کند تا  به‌عنوان بیست و یکمین رئیس این اداره معرفی شود و تودیع و معارفه وی صبح روز پنج‌شنبه 18 آذر با حضور معاون اداره کل آموزش‌وپرورش فارس ساعت 10 صبح در محل باشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.
علاوه بر ریاست آموزش‌وپرورش خرامه؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که  بر اساس گمانه‌زنی‌ها احتمالاً به‌زودی زحمتکش رئیس دانشگاه پیام نور سروستان، به‌عنوان رئیس پیام نور فسا منصوب خواهد شد.
در صورت وقوع این اتفاق پس از فیروزی(صنعت و معدن)، کرمی(فرماندار)؛ این سومین مسئول شهرستان فسا است که از سروستان به فسا می‌آید.
همچنین شنیده می‌شود به‌زودی یکی از بخشداران شهرستان فسا تغییر خواهد کرد.
در محافل از تغییر روسای ادارات صنعت و معدن و ورزش و جوانان نیز صحبت می‌شود.
بعد از انتقاد امام‌جمعه شهرستان فسا از صنعت و وضعیت نگران‌کننده ورزش شهرستان باید منتظر ماند و دید این تغییرات در راستای تدبیر و حل وضعیت نگران‌کننده این ادارات خواهد بود یا مسائل سیاسی و انتخابات.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵
0
آقای کاظمی از مدتی قبل بازنشسته بودند