کد خبر: ۱۰۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تشریح کرد؛

جزئیات سفر ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران به لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان به تشریح جزئیات سفر ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران به لارستان پرداخت و گفت: این سفر دوشنبه آینده مورخ ۲۲ آذرماه سال جاری انجام می‌گیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان  محمدحسن طیبی در نشست خبری تشریح برنامه‌ها و جزئیات سفر ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران به لارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوی بزرگسالان تیم ملی تنیس روی میز کشور با حضور ۱۵ ملی‌پوش از ۲۲ آذر تا ۳ دی در لارستان برگزار می‌شود.جزئیات سفر ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران به لارستان

وی به جزئیات سفر اشاره کرد و افزود: ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ آذرماه، رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران و بازیکنان و کادر تیم ملی وارد لارستان می‌شوند و مراسم استقبال در فرودگاه بین‌المللی لارستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ادامه داد: ساعت ۵ عصر همین روز، آئین افتتاحیه با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین شهرستان در سالن ورزشی شهداء لارستان برپا خواهد شد.

وی بابیان اینکه این اردو به‌مدت ۱۲ روز در لارستان برگزار می‌شود، گفت: مقرر شده در دو روز آخر، مسابقه جایزه بزرگ تنیس روی میز با حضور بازیکنان تیم ملی و بازیکنانی از سراسر کشور در این شهرستان برگزار شود.

طیبی تصریح کرد: علاوه بر شرکت این ۱۵ بازیکن ملی‍‌‌پوش در مسابقه، برای سایر شهرستان‌های کشور هم فراخوان زده خواهد شد تا بازیکنانی از استان‌های دیگر هم در صورت تمایل در این جایزه بزرگ حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه جایزه بزرگ در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، افزود: برای شهرستان لارستان هیچ محدودیتی برای تعداد افراد شرکت‌کننده وجود ندارد اما از سایر شهرستان‌ها فقط ۳ بازیکن می‌توانند حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پایان یافتن مسابقه جایزه بزرگ، مراسم اختتامیه در سالن شهداء لارستان برگزار و به برترین‌ها، هدایا و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در پایان، هدف از برگزاری این اردو و مسابقه را ارتباط بهتر و بیشتر با فدراسیون خواند و گفت: برگزاری این اردوها و مسابقات، زمینه‌ای است برای اینکه بازیکنان شهرستان راحت‌تر بتوانند خودشان را در فضای کشوری نشان دهند. حضور بازیکنان مطرح در شهرستان نیز باعث پیشرفت در روند رشد ورزش لارستان خواهد شد.

نظرات بینندگان