کد خبر: ۱۰۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵

سرپرستان راه و شهر سازی فیروزآباد و فراشبند معرفی شدند

با حکمی از سوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس، سرپرستان اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های فیروزآباد و فراشبند منصوب شدند.
به گزارش شیرازه، وزارت راه و شهرسازی یکی از وزارت‌خانه‌های دولت ایران است. در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ با رأی مجلس و تأیید شورای نگهبان وزارت راه و ترابری با وزارت مسکن و شهرسازی ادغام شده وزارت راه و شهرسازی را تشکیل داد.

این وزارت مسئول اداره امور حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی در محدوده داخلی کشور و ارتباطات ترابری میان ایران و دیگر کشورهای جهان است که هم اکنون عباس آخوندی سکاندار این وزارت خانه است و در استان فارس سرپرست این اداره برعهده فرزاد جمشیدی است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس در دو حکم جداگانه سرپرستهای اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزآباد و فراشبند منصوب شدند.

در این حکم ها عباس رضایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان فیروزآباد و سعید صداقت به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان فراشبند معرفی شده اند.

شایان ذکر است در حکم این دو مسئول به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان های مذکور آمده: رسیدگی و  پاسخگویی  به شکایات واصله در منطقه تحت سرپرستی و شرکت در جلسات فرمانداری و تبادل نظر با مقامات محلی، حضور در شوراها – کمیته ها – کمیسیونهای مرتبط با وظایف سرپرست راه و شهرسازی اشاره شده است.



نظرات بینندگان