کد خبر: ۱۰۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

حجه الاسلام ماندگاری سخنران مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در جهرم

فرمانده سپاه جهرم از حضور وسخنرانی حجه الاسلام ماندگاری در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در جهرم خبر داد.

به گزارش شیرازه ،محمد صادق شادمند فرمانده سپاه جهرم در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن حماسه‌ی نهم دیماه و روز ملی بصیرت اظهار داشت: نهم دیماه یوم الله است و در همیشه‌ی تاریخ ایران به ثبت رسیده و همه‌ی نهادها و ارگانها باید برای بزرگداشت آن به میدان عمل بیایند.

سرهنگ شادمند با یادآوری فتنه‌ی سال ۸۸ که اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بودند تصریح کرد: همه‌ی ما خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی هستیم پس همه‌ی آحاد ملت مخصوصا ادارات و نهادها که زیر سایه‌ی این نظام ارتزاق می کنند باید به یمن پاسداشت یوم الله ۹ دی به صحنه بیایند و این روز عزیز را مانند بیست و دوم بهمن ماه گرامی بدارند.

فرمانده سپاه جهرم افزود: اگر بصیرت عامه‌ی مردم انقلابی در مقابله‌ی با فتنه و کودتای سال ۸۸ نبود اکنون معلوم نبود که نظام جمهوری اسلامی و خط مقاومت در مقابله‌ی با استکبار جهانی و در ورای آن مسلمانان مظلوم جهان به چه روزی می افتادند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در معادلات غرب آسیا و جهان اظهار داشت: اگر در آن سال فتنه و کودتا نظام اسلامی تضعیف یا خدای ناکرده از بین می رفت اکنون نیز شاهد پیروزیهای چشمگیر رزمندگان مقاومت در جبهه های عراق و سوریه و یمن نبودیم.

سرهنگ شادمند با یادآوری بصیرت مردم انقلابی شهرستان جهرم که روز هشتم دیماه سال ۸۸ با هدف حمایت از ولایت و نظام جمهوری اسلامی به خیابانها آمدند و تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل(ره) و رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله) داشتند، خبر از برگزاری مراسم باشکوهی روز پنجشنبه نهم دیماه در مصلای نمازجمعه جهرم داد.

فرمانده سپاه جهرم ضمن دعوت از آحاد مردم، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بسیجیان، نهادها، ادارات و ارگانهای مختلف افزود: این برنامه به همت، ناحیه مقاومت بسیج، هیأت رزمندگان اسلام، ستاد نمازجمعه و شورای هیآت مذهبی شهرستان جهرم با سخنرانی حجه الاسلام ماندگاری ساعت ۱۹ در مصلای نمازجمعه برگزار خواهد شد.




منبع: پسین جهرم 

برچسب ها: 9 دی ، ماندگاری ، خطیب جمعه
نظرات بینندگان