کد خبر: ۱۰۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

آماده باش نواحی بسیج فارس در پی بارش های اخیر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: پاسداران و بسیجیان سراسر استان برای حضور در عرصه خدمت‎رسانی و امدادرسانی به مردم شریف فارس آمادگی کامل دارند.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی  فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج در هر عرصهای آماده کمک به مردم هستند، اظهار داشت: فرماندهی سپاه فجر دستورات لازم را برای  مقابله با خسارات احتمالی سیل و بارندگی و امدادرسانی به آسیبدیدگان احتمالی به فرماندهان نواحی بسیج فارس ابلاغ کرده و  پاسداران و بسیجیان سراسر استان برای حضور در عرصه خدمترسانی و امدادرسانی به مردم شریف فارس آمادگی کامل دارند.

وی افزود: حضور سپاه پاسداران و بسیجیان در کنار سایر نیروهای امدادی و همافزایی سازمانهای امدادرسان در زمان حوادث  فرآیند امدادرسانی را تسریع و تسهیل میکند و آرامش خاطر را برای مردم به ارمغان  میآورد.

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: در روزهای اخیر نواحی بسیج فارس در شهرستانهایی که برای آنها بارندگی پیشبینی شده در حالت آمادهباش کامل برای مقابله با خسارات احتمالی سیل، امدادرسانی و خدمترسانی به مردم قرار دارند.

 سردار غیاثی بیان کرد: همچنین سولههای ورزشی برای اسکان و اقلام ضروری مانند کیسه خواب و پتو و تمام امکانات مهندسی سپاه استان در صورت لزوم در راستای خدمترسانی به مردم شریف فارس آماده شدند.
منبع: تنویر
نظرات بینندگان