کد خبر: ۱۰۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
فرماندار ممسنی:

متخلفان انتخابات قبل ممسنی به 15سال حبس محکوم شدند

فرماندار ممسنی گفت: در انتخابات شورا و ریاست جمهور در صورت مشاهده تخلفی با جدیت برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شیرازه، رهام پیکری فرماندار ممسنی بیان داشت: 29 اسفند ثبت نام رسمی داوطلبان انتخابات شورا آغاز خواهد شد و با وجود تعطیلات ایام نوروز  تمهیدات لازم پیش بینی شده است تا روند ثبت نام در شرایط مناسبی انجام گیرد.

پیکری افزود: تلاش می شود تا انتخاباتی در شان مردم برگزار شود لذا 209 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین شاهد برگزاری انتخابات امن و سالم باشیم.

در بحث تخلفات انتخاباتی در صورت مشاهده و اقدامات تخلفی هر شهروندی با جدیت برخورد خواهیم کرد  و برایمان افراد و طوایف فرقی نخواهد داشت. در انتخابات قبل ( مجلس دهم 94- 95) حوالی ساعت 9 صبح برخی از دارندگان کارت جعلی در شعب اخذ رای شناسایی و حدود  90 نفر در این راستا دستگیر شدند و تخلف آنها مشهود و نسبت به این مساله اقرار کرده اند که برای 76 نفر آنها حکم خورده است  و به حبس بین 18 ماه تا 15 سال محکوم شدند هر چند هنوز این حکم قطعی نیست و در دادگاه تجدید نظر درحال بررسی است.

اما درخواست داریم مراجع قضایی و قانونی با مصوبان اصلی این جرم به شدت برخورد  کنند و نسبت به اغفال شوندگان نیز تخفیف هایی در نظر بگیرند.

تخلف انتخاباتی

وی با اشاره به اینکه 2 هزار نیروی امنیتی روز انتخابات در ممسنی حاضر بودند گفت: حوالی ساعت 13 درگیری هایی در برخی از مناطق رخ داد که در این جریان نیز حکم 80 نفر صادر خواهد شد و برخی نیز تیراندازی کرده اند که در آینده نزدیک حکم آنها مشخص می گردد.

منبع: نورآنلاین

25/96/


نظرات بینندگان