کد خبر: ۱۰۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

بی توجهی به کارگران در روز کار گر فراشبند

کارگران شهرداری فراشبند در همایش تجلیل از کارگران وقتی کسی پاسخگوی مطالباتشان نبود ضمن اعتراض سالن را ترک کرده و با پا در میانی به سالن بازگشتند.

به گزارش شیرازه،  همایش روز کارگر از سوی اداره ی کار ورفاه اجتماعی شهرستان فراشبند با حضور مسئولین، کارگران و نمایندهی مردم در شورای اسلامی در تالار وحدت اداره ی ارشاد فراشبند برگزار شد.

شنیده ها حاکی از آن است که در این همایش کارگران شهرداری فراشبند که بارها مشکلات خود را از تریبون های مختلف بیان کرده و پاسخی دریافت ننموده بودند با اعتراض به وضعیت موجود شهرداری و عدم پرداخت حقوق به موقع خود اعتراض نمودند.

هم‌چنین به گفته ی یکی از کارگران، کرمپور در جلسه حاضر بود و قرار شد پس از سخنرانی به درد دل این کارگران گوش دهد که وی نیز پس از سخنرانی خود سالن را ترک کرد، که ناراحتی بسیار زیاد کارگران را در بر داشت و برخی از نمایندگان کشارگران با ایشان در راهروی خروجی تالار صحبت کرده و مشکلات خود را بیان کردند.

نماینده ی مردم فراشبند در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز بی اطلاعی از وضعیت این قشر زحمت کش خطاب به انها گفت: خود شورا را انتخاب کرده اید و باید با انتخاب شورا و شهرداری خوب حق خود را بگیرید.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان