کد خبر: ۱۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس ائتلاف خدمت و پیشرفت اصولگرایان:

جبهه متحد اصولگرا فقط یک لیست ارائه داده است/ اصولگرایی، تخصص و کارآمدی شاخصه انتخاب اعضای لیست بود

ائتلاف خدمت و پیشرفت اصولگرایان در شهر شیراز ضمن معرفی کاندیداهای خود در پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز، فعالیت‌های انتخاباتی خود را از صبح امروز آغاز کردند.

جبهه متحد اصولگرا فقط یک لیست ارائه داده است/ اصولگرایی، تخصص و کارآمدی شاخصه انتخاب اعضای لیست بودبه گزارش شیرازه، رئیس ائتلاف خدمت و پیشرفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولگرایان از اول انقلاب تا کنون در صحنه‌‌های مختلف از جمله دفاع مقدس و انتخابات‌ها با همدلی حضور فعال داشته‌اند و در این انتخابات نیز از بین بیش از 30 جریان و گروه اصولگرایی که در کشور فعال‌اند و با مشورت بیش از 70 کارشناس و صاحب‌نظر، کاندیداهای اصولگرای شورای اسلامی شهر شیراز برای ارائه لیست ائتلاف خدمت و پیشرفت انتخاب شدند.

دکتر سعیدقاضی‌پور با تصریح اینکه اصولگرایی، تخصص و کارآمدی از شاخص‌های انتخاب کاندیداها بوده است، گفت: در بستن لیست ائتلاف خدمت و پیشرفت به جوانگرایی، حضور بانوان و افراد با تخصص‌های مورد نیاز در مدیریت شهری توجه شده است.

وی با تأکید بر اینکه جبهه متحد اصولگرا فقط یک لیست ارائه داده است و اعضای این لیست با سایر گروه‌ها ائتلاف نداشته و نخواهند داشت، کاندیداهای ائتلاف خدمت و پیشرفت را به ترتیب حروف الفبا بدین شرح اعلام و معرفی کرد: محسن اردکانی، محسن ارکیا، سید احسان اصنافی، سیروس پاک فطرت، غلامعلی ترابی، محمدتقی تذروی، رضی حدائق، مهدی رضایی، محمودرضا طالبان، رضا محمدیان، محسن معین، محمدرضا هاجری و زهرا یقطین.

قاضی‌پور در پاسخ به سوالی تصریح کرد: برخی از کاندیداهای ائتلاف خدمت و پیشرفت سرآمد هستند و نسبت به سایرین تجارب بیشتری دارند اما همه اعضای لیست دارای توانمندی‌های خوبی هستند که هریک می‌تواند سرلیست باشد بنابراین لیست اعضا را به ترتیب حروف الفبا اعلام کردیم و از مردم می‌خواهیم که به تمام افراد لیست رای دهند چراکه تصمیم‌گیری‌ها در یک جمع واحد زودتر به نتیجه می‌رسد و عملیاتی می‌شود.

گردهمایی اصولگرایان شیراز در 27 اردیبهشت ماه

به گفته وی حضور در جوار شهدای گمنام و زیارت و توسل به حضرت شاهچراغ(ع) اولین فعالیت جمعی ائتلاف خدمت و پیشرفت بود که صبح امروز انجام شد و اعضای این ائتلاف در نماز جمعه حضور خواهند یافت و گردهمایی کاندیداهای اصولگرا در عصر روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور هواداران در مجتمع فرهنگی امام خامنه‌ای شیراز پایان بخش برنامه‌های تبلیغاتی گروهی این ائتلاف خواهد بود.

قاضی‌پور اعلام کرد: ستاد مرکزی ائتلاف خدمت و پیشرفت در سه راه اصلاح‌نژاد فعالیت خود را از بامداد امروز آغاز کرده و در نقاط مختلف شهر از جمله میدان دانشجو، خیابان مشیر شرقی، خیابان استقلال، بلوار استقلال، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار عدالت، خیابان برق، خیابان خلیلی و خیابان قصرالدشت نیز دارای ستاد است.

رئیس ائتلاف خدمت و پیشرفت با بیان اینکه نگاه ما به شهر نگاهی سیستماتیک و پویا است، گفت: مدیریت کلانشهر شیراز نیاز به دانش و مهارت‌های مناسب با در نظر گرفتن ابعاد گسترده آن از جمله ابعاد انسانی، فنی، اعتقادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست‌محیطی دارد که در سرفصل برنامه‌های ائتلاف خدمت و پیشرفت در نظر گرفته شده است.

قاضی‌پور برخی از برنامه‌های ائتلاف خدمت و پیشرفت را تشریح و اظهار کرد: پیگیری بحث مدیریت یکپارچه شهری، گسترش سطح مشارکت شهروندان در امور شهر و ارتقاء جایگاه یاوران شورا، استمرار مبارزه با فساد و تبعیض با نگاه عدالت محور، کادرسازی و پرورش جوانان اندیشمند جهت مدیریت شهری، تسهیل امور مردم در شهرداری، برنامه مدون برای حل معضل پسماند و استفاده از آن برای حفظ محیط زیست و تولید انرژی، تهیه و ارائه طرح‌های شاداب‌سازی جامعه با ایجاد فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی، روان‌سازی ترافیک شهری، رشد متوازن شهر، احیاء و بازسازی بافت فرسوده، ارتقاء جاذبه های توریستی و زیارتی، گسترش فرهنگسراها، ایجاد فضای مناسب جهت ترویج فرهنگ مطالبه گری از جمله برنامه‌های ائتلاف خدمت و پیشرفت می‌باشد.

مشارکت بالای مردم در انتخابات دستاورد غرورآفرین حکومت شیعی است

وی در پایان با اشاره به اینکه درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مردم دنیا را شگفت‌زده کرده است، گفت: مشارکت و حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از دستاوردهای غرورآفرین‌ حکومت شیعی است و از همه مردم دعوت می‌کنم در انتخابات پیش رو نیز حضور حداکثری داشته باشند.

بنابراین گزارش، هشت نفر از کاندیداهای حاضر در این لیست (اصنافی، ترابی، تذروی، طالبان، محمدیان، معین، هاجری و یقطین) از اعضای شورای چهارم شهر شیراز هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان