کد خبر: ۱۰۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرعامل جدید فجرشهید سپاسی:

سایت شیرازه رسانه اول باشگاه فجرسپاسی است

بنا بر اعلام سرپرست باشگاه فجرسپاسی، کلیه اخبار رسمی مرتبط با باشگاه فجرشهید سپاسی از طریق سایت شیرازه به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه رسول فلاح سرپرست جدید باشگاه فجرشهید سپاسی در گفتگو با پایگاه خبری شیرازه ضمن تشکر از حمایت های مجموعه شیرازه از باشگاه فجرسپاسی اظهار داشت: با توجه به اتمام لیگ دسته اول آزادگان و پایان فصل 96-95 فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، کلیه اخبار رسمی و موثق باشگاه اعم از تغییرات در کلیه سمت ها و مسئولیت های باشگاه فجرشهید سپاسی صرفا از طریق سایت شیرازه و روابط عمومی باشگاه فجر به اطلاع  هواداران و دوستداران باشگاه خواهد رسید.
لذا اخبار منتشر شده در مورد باشگاه فجرسپاسی در دیگر رسانه ها صرفا گمانه زنی است و مورد تایید باشگاه فجرسپاسی نیست.

 فلاح افزود: طی فصل اخیر تعامل بسیار خوبی با پایگاه خبری شیرازه داشته ایم و به امید خداوند منان در فصل پیش رو نیز تمامی اخبار رسمی مرتبط با باشگاه فجرشهید سپاسی از طریق این پایگاه به اطلاع عموم خواهد رسید.
  

وی در نهایت با توجه به در پیش بودن انتخابات 29 اردیبهشت ضمن دعوت کلیه هواداران باشگاه فجرشهید سپاسی افزود: همه با هم پای صندوق های رای، اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهیم کشید و با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام خواهیم زد.
نظرات بینندگان