کد خبر: ۱۶۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۹ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

چرا گل‌محمدی به تیم ملی امید نه گفت؟

مجید جلالی برای سپردن هدایت تیم ملی امید به یحیی گل‌محمدی با این مربی وارد مذاکره شده و برای روشن شدن نتیجه این مذاکرات از رسانه‌ها خواسته تا پایان عید صبر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، تیم امید در ماه‌های گذشته با هدایت رضا عنایتی هم در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ناموفق بود و هم در بازی‌های آسیایی و المپیک را از دست داد و این بار فدراسیون فوتبال برای این‌که طلسم چندین دهه‌ای برای حضور در المپیک را بشکند، به دنبال محول کردن هدایت تیم امید به یکی از مربیان باتجربه یعنی یحیی گل‌محمدی است.


گل‌محمدی بعد از جدایی از پرسپولیس با پیشنهاد فولاد مواجه شد؛ اما حضورش در این تیم نهایی نشد.

وی به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته در ادامه مسیر دوست دارد راهی تیمی شود که دغدغه مالی نداشته باشد.


جالب است بدانید پیش‌تر هم فدراسیون فوتبال هدایت تیم امید را به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد کرده بود؛ اما یحیی این پیشنهاد را قبول نکرد؛ در دوره‌ای که فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد.

علت این‌که یحیی گل‌محمدی به تیم امید نه گفت، پیشنهاد مالی پایین فدراسیون فوتبال به این مربی بود.

بدون شک این بار هم اگر پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل‌محمدی ناچیز باشد این مربی به پیشنهاد رسیده پاسخ منفی خواهد داد.

چرا گل‌محمدی به تیم ملی امید نه گفت؟


فدراسیون فوتبال در دهه‌های اخیر با وجود پول‌های خوبی که به مربیان خارجی داده در مواجهه با مربیان ایرانی خساست به خرج می‌دهد.

هم‌اکنون هم دستیاران امیر قلعه‌نویی تنها ۵۰ درصد از دستمزد خود را دریافت کرده‌اند و در سری جدید هم بدون قرارداد به تمرینات تیم ملی آمده‌اند.

گفته می‌شود مبالغ قرارداد دستیاران امیر قلعه‌نویی هم مبلغ زیادی نیست.

انتهای خبر/

منبع: مشرق
نظرات بینندگان