کد خبر: ۱۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶

گلایه ورزشکاران بیضا از بی مهری مسئولان

شهرت سپیدان، به آب و هوای چهار فصل و طبیعت زیبای آن است و کمتر کسی است که از پتانسل های فرهنگی، ورزشی این شهر مطلع نباشد.

به گزارش شیرازه، توجه به ورزش جوانان امری مهم و ضروری به حساب می آید چراکه توجه به ورزش جوانان  و حضور گسترده جوانان در فعالیت های ورزشی سبب سلامت جامعه و ایجاد نشاط و امیدواری در جوانان خواهد شد، بنابراین لازم است تا مسئولین نگاه ویژه ای به این مقوله مهم داشته و با برنامه ریزی صحیح، مشکلات و معضلات ورزشی جوانان را برطرف کنند.

این روزها ورزش منطقه بیضا مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرار گرفته است و این در حالیست که بیشتر جمعیت این منطقه از شهرستان سپیدان را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق‌العاده‌ تشکیل می دهد، ورزش منطقه بیضادر شرایط خوبی به سر نمی برد.

 کم توجهی مسئولین باعث دلسردی جوانان در زمینه ورزش شده می شود و این موضوع در طولانی مدت ضربه بزرگی به ورزش شهرستان می زند، جوانان ورزشکار بیضا از عدم توجه مسئولین هیئت فوتبال استان به تیم فوتبال این شهرستان گله مند هستند چراکه با وجود نزدیکی بیضا به مرکز شهرستان و استان، چندین سال است که مسئولین به خود زحمت سفر به بیضا و مشاهده وضعیت امکانات ورزشی این شهرستان را نداده اند.

جوانان بیضا با وجود کمترین امکانات در زمین های خاکی و با وجود گرمای شدید هوا، به ورزش می پردازند و چندین ماه به امید راهیابی به مسابقات استانی تمرین  می کنند اما نه تنها  کوچکترین حمایتی از آنان صورت نمی گیرد بلکه به راحتی حق آنان را پایمال کرده و تیم دیگری را به مسابقات اعزام می کنند، مسئولین ورزشی استان باید راه چاره ای برای حل این مشکلات بیندیشند چرا هیچ کس جوابگوی مشکلات ورزشی بیضا نیست.

حال باید دید مسئولان استانی وشهرستانی برای این نقطه ورزش خیز وورزش دوست شهرستان چه برنامه هایی برای اینده دارند.

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان