کد خبر: ۱۱۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
مالک باشگاه:

برق جدید از ابتدا برای صعود به لیگ یک بسته شد

مالک باشگاه آینده سازان برق جدید فارس گفت: از ابتدای فصل تیم برای صعود به ليگ دسته يك فوتبال كشور بسته شده بود.
به گزارش شیرازه محمدعلی تابع بردبار مالک باشگاه آینده سازان برق جدید فارس اظهار کرد: با حفظ ساختار و اسکلت سال پیش و جذب بازیکنان مورد نیاز از ابتدای فصل تیم برای صعود به ليگ دسته يك فوتبال كشور بسته شده بود.
 
وی ادامه داد: در ابتدای فصل تمرینات را زودتر از سایر تیم ها آغاز کردیم و همچنین بازی های تدارکاتی مناسبی با تیم هایی مانند ذوب آهن و سپاهان برگزار شد و با تیمی آماده راهی مسابقات لیگ دو شدیم. 

مالك تيم برق جديد فارس افزود: در طول مسابقات با توجه به مشکلاتی که برای بخش اقتصادی باشگاه پیش آمد با مشکلات مالی زیادی برخوردیم که با همت بازیکنان و کادر فنی و مدیریت این مشکلات، از بحران گذر کردیم. 

تابع بردبار بیان کرد: در ابتدای تاسیس این باشگاه چشم اندازمان حضور شیراز در آسیا در سال 2020 بود که برای تحقق این امر باید با حمایت همه جانبه از این تیم در لیگ یک نیز با قدرت شرکت کنیم. 

وی گفت: تقاضاهای زیادی برای خرید امتیاز تیم وجود دارد اما هیچ وقت قصد فروش تیم را نداشتیم و تصمیم داریم به هدف بزرگ خود بیندیشیم و امیدواریم همه مسئولان استان به تیم برق جدید نگاه داشته باشند و این تیم را حمایت کنند تا بتوانیم با حضوری پرقدرت در لیگ یک به لیگ برتر صعود کنیم چرا که با این بضاعتی که هم اکنون داریم شرکت در رقابت های لیگ یک هم بسیار سخت است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: شیرازه ، برق شیراز ، ورزشی
نظرات بینندگان