کد خبر: ۱۱۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

بردبار: اسكلت اصلي را حفظ ميكنيم / مسئولين استان به کمک باشگاه خواهند آمد

مديرعامل برق نوين گفت: اولويت ما حفظ اسكلت اصلي تيم و جذب بازيكنان جوان و شايسته از استان فارس خواهد بود
به گزارش شیرازه محمد علی بردبار، مدیر عامل باشگاه برق نوین فارس در مورد صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر فنی سابق و کلیه بازیکنانی که در طول فصل گذشته با غیرت تمام برای موفقیت باشگاه جنگیدند و باعث ایجاد افتخاری دیگر برای فوتبال استان فارس شدند تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه برق نوین در مورد اهداف باشگاه در فصل پیش رو گفت: امسال باقدرت در لیگ یک ظاهر خواهیم شد و با توجه به برنامه ریزی هایی که انجام شده شک نداشته باشید که فصل خوبی انتظارمان را می کشد.

 بردبار ادامه داد: حمایت مردم و هواداران فوتبال از برق جدید  به عنوان یک شرط اساسی می تواند بسیار کار ساز و راهگشا باشد بدون مردم و تماشاگر نمی توان موفق بود ولی از همه هواداران انتظار داریم که از تصمیمات باشگاه حمایت کنند و مطمئن باشند که برای تمامی تصمیمات ما به جز مصلحت باشگاه هیچ چیز دیگری مد نظر نمی باشد.

  بردبار در مورد هدف باشگاه در انتهای فصل گفت: هدف گذاری ما قرار گرفتن در یک سوم بالائی جدول لیگ ازادگان خواهد بود ضمن اینکه نیم نگاهی هم به صعود مستقیم خواهیم داشت ولی اینکه بخواهیم کادرفنی را برای صعود تحت تاثیر بگذاریم، اینگونه نیست.

 مدیرعامل برق نوین با بیان اینکه اولویت ما حفظ بازیکنان فصل گذشته باشگاه هستند که از لحاظ فنی و اخلاقی ثابت کردند که جزو بهترینها هستند، ادامه داد: جذب بازیکنان جوان و شایسته از استان فارس هم برای  تقویت تیم از برنامه باشگاه در کوتاه مدت خواهد بود

بردبار در مورد معرفی داوود مهابادی به عنوان سرمربی گفت: همانطور که پیشتر در مصاحبه هایم گفتم، ما چهار گزینه برای سرمربیگری پیش رو داشتیم که کارنامه همه آنها را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت اقای مهابادی را با مطالعه کامل انتخاب کردیم. آقای مهابادب، بیش از ده سال در سطح اول فوتبال کشور مربیگری کرده و  سابقه رساندن دو تیم به لیگ برتر و دو تیم به پلی اف را هم در کانامه دارند که حالا به هر شکل در طول این همه سال مربیگری، شکست هایی هم داشته اند. من اعتقاد دارم مجموعه ای از شکستها و پیروزیها انسانها را آبدیده می کند . در مجموع همه اعضای هیات مدیره به توانایی ها و شایستگی های ایشان اعتقاد داریم، همانطور که به شایستگی های اقای وحید رضائی اعتقاد داشتیم.

بردبار نظرش در مورد سرمربی فصل گذشته برق را اینگونه بیان کرد: اقای رضائی و همکارانشان از زمره بهترین مربیان حال حاضر کشور در لیگ دسته دو می باشند که نظم و انظباط و تلاش زیاد از خصوصیات خوب آنها بود و مطمئنم که داماش تیم محبوب شهر رشت امسال روزهای بسیار خوبی را در لیگ دو با حضور این عزیزان شاهد خواهد بود.

 مدیرعامل باشگاه برق نوین فارس ضمن بیان اینکه، قطعا امسال همه مسئولین شهر شیراز و استان فارس به کمک باشگاه خواهند آمد، افزود: در جلساتی که با مدیران رده بالای استان داشتیم، عزم راسخ همه در حمایت از فوتبال را شاهد بودیم و در این فضای خوب و مثبت قطعا ما به اهداف و چشم انداز باشگاه خواهیم رسید که گرفتن سهمیه جام باشگاه های اسیا در سال ۲۰۲۰ میلادی است.

محمد علی بردبار در پایان گفت: در پایان باید بگویم که در فصل گذشته عوامل زیادی در موفقیت باشگاه دخیل بودند که واقعا نباید از زحمات اقای مهرداد شکاری، جمال نداف و افشار که در دو ماهی که در تیم حضور داشته و تلاش کردند به سادگی گذشت زیرا نتایج خوبی که در زمان  حضورشان در تیم کسب کردند موجب شده تا حالا تیم را برای حضور موفق در لیگ آزادگان ببندیم لذا از همه کسانی که به ما کمک کردند تقدیر و تشکر می نماییم.


برچسب ها: شیرازه ، برق شیراز ، ورزشی
نظرات بینندگان