کد خبر: ۱۱۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
رئیس خانه معدن ایران در شیراز مطرح کرد:

نقش صادرات سنگ‌های زینتی فارس در ارزآوری

رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه یکی از افتخارات استان فارس در حوزه سنگ‌های زینتی است، گفت: صادرات سنگ‌های معدنی و زینتی به کشورهای جهان نقش قابل توجهی در ورود ارز به کشور دارد و باید توجه بیشتری به سنگ‌های زینتی فارس شود.

به گزارش شیرازه، محمدرضا بهرامن در پانزدهمین اجلاس سالانه هیئت عمومی سازمان نظام‌ مهندسی معدن ایران با اشاره به ضرورت توجه به رعایت مسائل ایمنی خاطرنشان کرد: در معادن ایران اسلامی شاهد کمترین حوادث ناگوار هستیم که نشان از نقش نظام‌ مهندسی در این کشور است.

رئیس خانه معدن ایران گفت: صادرات منشأ انتقال بسیاری از مفاهیم فرهنگی در دنیا است و در این راستا امانت‌داری و جلوگیری از هدررفت ثروت‌های الهی به‌ویژه در بخش معدن مهم‌ترین اهداف ایران اسلامی است.

بهرامن گفت: کسانی که در بخش نظارت فعالیت دارند می‌توانند اثر توسعه را با نگاه بهتر و نیز به نحو مطلوب در کشور گسترش دهند و در این راستا سازمان نظام‌ مهندسی نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه زیرساخت‌های عمرانی دارد.

رئیس خانه معدن ایران گفت: کسانی که در بخش نظارت فعالیت می‌کنند با ارائه گزارش صحیح از عملکرد معادن می‌توانند زمینه توسعه را فراهم نمایند.

بهرامن اظهار کرد: توجه به روند رو به رشد، نظام‌ مهندسی می‌تواند مسیر را در بخش‌های تولیدی برای ایران اسلامی هموار سازد و در این مورد نیاز به حمایت و توجه بیش از گذشته این بخش احساس می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان