کد خبر: ۱۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
رئیس موسسه مالی اعتباری ثامن استهبان:

دولت ضامن تمامی سپرده ها است / مردم به شایعات دامن نزنند

رئیس موسسه مالی اعتباری ثامن شهرستان استهبان در گفتگو با خبرنگار سته بان از مردم خواست به شایعات دامن نزنند و تا تعیین تکلیف این موسسه از طرف دولت در صورت امکان صبر کنند.

به گزارش  شیرازه،  رئیس موسسه مالی اعتباری ثامن شهرستان استهبان در گفتگو با خبرنگار ما از مردم خواست به شایعات اهمیت ندهند و تا تعیین تکلیف این موسسه از طرف دولت در صورت امکان صبر کنند.


رئیس موسسه مالی اعتباری ثامن شهرستان استهبان در گفتگو با خبرنگار سته بان گفت: منحل شدن موسسه مالی اعتباری ثامن تنها شایعه ای بیش نیست و این موسسه در حال برنامه ریزی جهت ادغام و یا تبدیل به بانک می باشد که بزودی اعلام می شود پس از مردم تقاضا داریم به شایعات اهمیت ندهند و از هجوم آوردن به موسسه جهت دریافت سپرده خودداری کنند، دولت و بانک مرکزی ضمانت سپرده های مردم است.


کریمیان، رئیس موسسه مالی اعتباری ثامن استهبان گفت: این موسسه در حال برگزاری جلسه با دولت و تصمیم گیری در خصوص وضعیت موسسه است و منحل شدن این موسسه امری بعید و مشکل ساز است زیرا این موسسه در سراسر کشور درای بیش از شش هزار کارمند می باشد و در صورت منحل شدن، دولت باید چیزی بیش از 6 میلیارد تومان حقوق ماهیانه و بیمه بیکاری پرداخت کند که این امری دور از عقل و نشد است.


وی در ادامه گفت: دولت و بانک مرکزی ضامن سپرده های مردم هستند و مردم مطمئن باشند ریالی از سپرده های آن ها کم نخواهد شد فلذا مردم از هجوم آوردن به موسسه جهت دریافت سپرده خودداری کنند زیرا به دلیل کمبود نقدینگی پرداخت سپرده ها در حال حاضر به درستی امکان پذیر نیست و مبلغ کمی از سپرده را می توانیم پرداخت کنیم.


کریمیان در آخر گفت: دولت باید نهایتا تا آخر مرداد ماه وضعیت موسسه را مشخص کند زیرا در غیر اینصورت وضعیت خوبی رخ نمی دهد و موسسه و دولت دچار مشکل خواهند شد.

منبع: سته بان

نظرات بینندگان