کد خبر: ۱۱۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبرداد:

آغاز پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی به متقاضیان جویای شغل/ تسهیلات با سود 10درصد می باشد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز از آغاز پرداخت تسهیلات صنایع تبدیلی اقتصاد مقاومتی ومشاغل خانگی توسط این سپاه خبرداد.
آغاز پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی به متقاضیان جویای شغل/ تسهیلات با سود 10درصد می باشدبه گزارش شیرازه، قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با بیان اینکه رویکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله در تحقق شعار امسال تولید و اشتغال در جامعه است گفت: متقاضیان عرصه های تولیدی شامل صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی وصنایع دستی قادر به راه اندازی واحدهای  تولیدی  می باشند، با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله واقع در بلوار پاسداران درباره جزئیات واگذاری تسهیلات مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه های مختلف صنایع تبدیلی  ازجمله پودرکن ،خشک کن ،گلاب گیری ووروغن گیری وغیره شامل می شود  گفت:در زمینه مشاغل خانگی بویژه در روستاها از جمله کارهای صنعتی،نیمه صنعتی،کشاورزی نوین وکشت های گلخانه ای، اصلاح باغات وسیستم آبیاری نوین ودامداری در قالب وام مورد حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله می باشد.

مومنی از متقاضیان خواست  در زمینه مشاغل صنایع دستی شامل گوهر تراشی، چوب ، گرانیت وغیره از دیگر عرصه های  مورد حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله ثبت نام به عمل آمده تا به محض وآگذاری وام در اولویت واگذاری تسهیلات قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال  تسهیلات اقتصاد مقاومتی صنایع تبدیلی ، مشاغل خانگی و صنایع دستی با سود 10درصد وباز پرداخت 5ساله می باشد گفت: متقاضیانی که به صورت تعاونی  اقدام به راه اندازی کارهای تولیدی صنایع تبدیلی درجهت ایجاد شغل به صورت گروهی شوند در اولویت واگذاری تسهیلات می باشند که تا سقف 30میلیون تومان قادر به پرداخت تسهیلات می باشیم  که با هدف ایجاد شغل برای متقاضیان جویای کار صورت می گیرد.

وی گفت: در بازده زمانی مردادماه تا دی ماه 1396این تسهیلات واگذار می گردد ومتقاضیانی که در ماه های آخر امسال مراجعه نمایند، از پرداخت وام معذوریم.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز در پایان صحبت هایش گفت:اردوهای جهادی  بسیج سازندگی ناحیه ثارالله از اوایل تیرماه تا شهریور در روستاهای اطراف شیراز بخش ارژن درراستای محرومیت زدایی در زمینه عمرانی ،پزشکی وبهداشتی توسط گروه های جهادی انجام می شود و تاکنون گروه های جهادی 150نفر به مناطق محروم اعزام شدند که تا پایان شهریورماه به 500نفر می رسد ودر زمینه آموزش کار آفرینی واصلاح باغات یکی از اقدامات گروه جهادی است.
نظرات بینندگان