کد خبر: ۱۱۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

تبیین جایگاه ارزش والای زن در جشنواره «لشکر فرشتگان»/ «سرگذشت پژوهی» شهدای زن مجاهد توسط دانش آموزان دختر فارس

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس گفت: اختتامیه جشنواره «لشکر فرشتگان» روز پنج شنبه نوزدهم مرداد ماه از ساعت 18الی 20 در سالن شهید دو کوهکی جنب استخر انقلاب برگزار می شود.
تبیین جایگاه ارزش والای زن در جشنواره «لشکر فرشتگان»/ سرگذشت پژوهی شهدای زن مجاهد توسط دانش آموزان دختر فارس
به گزارش شیرازه، اختتامیه جشنواره «لشکر فرشتگان» روز پنج شنبه نوزدهم مرداد ماه از ساعت 18الی 20 در سالن شهید دو کوهکی جنب استخر انقلاب برگزار می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس در گفتگو با شیرازه در مورد این اختتامیه گفت: دانش آموزان در طول سال تحصیلی به بررسی سرگذشت زنان، همسران و مادرانی می پردازند که با آگاهی کامل از وضع دوران خود در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان ایستاده و الگویی مناسب را برای دختران امروز نقش آفرینی کردند.

ذاکرین مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان فارس با بیان اینکه به واسطه اجرای طرح لشکر فرشتگان، دانش آموزان دختر استان با عمق و ژرفای تفکر شهدای زن مجاهد آشنا می شوند، اظهار داشت: فارغ از حواشی موجود در جامعه بار دیگر اهداف و مسئولیت های یک زن و دختر در جامعه انقلابی و اسلامی درک و برای رسیدن به آن قله، تلاش و هدف گذاری خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در این طرح نقش زن در جامعه مطلوب اسلامی به عنوان یک محور اصلی، فرد ثبات بخش در خانواده و هدایت گری دلسوز برای فرزندان این نظام مورد توجه و تاکید قرار دارد، افزود: این موضوع دقیقا نقطه مقابل تربیت زن در جوامع غربی است چرا که در جوامع غیر اسلامی، زن را در حد یک کالای مصرفی می داند و هیچ ارزشی برایش در نظر ندارند که این موضوع نظام خانواده ها را به فروپاشی می کشاند.
نظرات بینندگان