کد خبر: ۱۱۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
مدیر کمیته امداد زرین دشت خبر داد:

کمک بیش از دو میلیارد ریالی حامیان به طرح “اکرام ایتام و محسنین”

هزار و 743 حامی نیک اندیش از فرزندان محسنین،مبلغ دو میلیارد و 316 میلیون ریال به ایتام کمک کرده اند.

به گزارش شیرازه،   حامیان نوع دوست طرح "اکرام ایتام و محسنین” هر ماه به صورت میانگین 350 هزار ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می کنند که در پنج ماه نخست امسال دو میلیارد و 316 میلیون ریال به این طرح در زرین دشت کمک کرده اند.


 منصوری، مدیر کمیته امداد شهرستان زرین دشت با بیان اینکه 383 نفر ازفرزندان ایتام و 180 فرزند محسنین از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: هزار و 743 حامی نیک اندیش از این فرزندان حمایت می کنند.


وی با اشاره به اینکه هر یتیم به طور متوسط سه حامی و هر فرزند محسنین یک حامی دارند، بیان کرد: حامیان نیک اندیش طرح اکرام و محسنین تاکنون دو میلیارد 316 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ بیش از300 درصد رشد داشته است.


مدیر کمیته امداد شهرستان زرین دشت تاکید کرد:”اکرام ایتام و محسنین” یکی از طرح های کمیته امداد است که با هدف حمایت مادی و معنوی خیران از فرزندان خانواده‌هایی که از نعمت پدر محروم هستند یا به دلیل بیماری، کهولت و از کار افتادگی پدر، توان اداره زندگی خود را ندارند اجرا می شود.


منصوری، به حامیان جذب شده در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان 327حامی جدید جذب طرح ” اکرام ایتام و محسنین” شدند که 191 نفر از آنان از طریق برنامه ماه عسل انجام شده است.

وی همچنین کمک های حامیان درسال گذشته را اعلام کرد و گفت: حامیان خیر طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۹۵ بیش از شش میلیارد و 532 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

منصوری یادآورشد: هم اکنون دوهزار و 850 خانوار با جمعیت شش هزار و 100 نفر در شهرستان زرین دشت از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

منبع: زرنوشت

برچسب ها: زرنوشت ، اکرام ، ایتام ، فارس
نظرات بینندگان