کد خبر: ۱۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶

آغاز اکران فیلمهای هفتمین جشنواره مردمی عمار در شهرستان خنج

علاقمندان جهت هماهنگی و دریافت فیلم ها بصورت رایگان و اکران در مکان ها و مناطق مختلف شهرستان، می توانند با شماره 09107110328 (هاشمی) تماس بگیرند.

به گزارش شیرازه، همزمان با سراسر کشور، اکران فیلمهای هفتمین دوره جشنواره مردمی عمار در شهرستان خنج آغاز شد.

به گفته دبیرخانه این جشنواره در شهرستان خنج، سال گذشته استقبال خوبی از این جشنواره در شهرستان صورت گرفت به طوری که افراد و گروه های زیادی از نقاط مختلف شهرستان آمادگی خود را جهت اکران فیلمهای این جشنواره اعلام نمودند و فیلم ها در مناطق مختلفی از شهر و روستاهای شهرستان، اکران شد.



دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان خنج، اظهار داشت: با توجه به اینکه فیلمهای این جشنواره به گونه ای ساخته شده که با زندگی روزمره مردم قرابت خاصی دارد، پیش بینی می شود امسال نیز شاهد استقبال خوبی از این جشنواره در سطح شهرستان باشیم.

هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در قالبهای پویانمایی، داستان، نماهنگ و مستند در سطح کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ارائه شده و برای تمامی رده های سنی قابل استفاده می باشد.

لازم به ذکر است، پخش آثار این جشنواره آزاد بوده و در همه مکان ها از جمله مساجد، پایگاه های بسیج، محافل خانوادگی، سالن های فرهنگی و ورزشی، پارک ها و ...، امکان اکران وجود دارد.

علاقمندان جهت هماهنگی و دریافت فیلم ها بصورت رایگان و اکران در مکان ها و مناطق مختلف شهرستان، می توانند با شماره
09107110328 (هاشمی) تماس بگیرند.

منبع:  خنج کهن،

برچسب ها: خنج ، عمار ، جشنواره
نظرات بینندگان